همدان؛

کلنگ پیست اسکیت بهار زده شد

به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر و در مراسمی با حضور رییس فدراسیون اسکیت و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان کلنگ ساخت پیست اسکیت بهار بر زمین زده شد.

کلنگ پیست اسکیت بهار زده شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با توجه به حضور جوانان و نوجوانان این منطقه ساخت این پیست به نوعی پاسخ به نیازهای حرکتی این افراد است.

وی تصریح کرد : امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد رشد و رونق بیش از پیش این رشته در این بخش از منطقه کشور باشیم.

فریبا محمدیان ادامه داد : شهرداری و فرمانداری همدان نیز قول مساعد برای حمایت از ساخت این پیست دادند و امیدواریم در آینده ای نزدیک این پیست پایگاه ویژه ای برای اسکیت در بخش قهرمانی و همگانی باشد.

او یادآور شد : با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و با اتمام مراحل ساخت پیست شاهد تولد قطبی دیگر در فضای اسکیت کشور و استان خواهیم بود.

گفتنی است، پیست اسکیت شهرستان بهار در مساحتی افزون بر 1800 متر مربع و در فضای استاندارد 30*60 احداث و در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و برای ساخت و تکمیل این پیست بیش از یک میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/د
برچسب ها: کلنگ ، همدان ، پیست ، اسکی ، بهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.