واکنش بازیگر نقش همسر شهید بابایی نسبت به فوت صدیقه حکمت + اینستاپست

الهام حمیدی بازیگر نقش همسر شهید بابایی در صفحه اینستاگرام خود از آخرین تماس تلفنی با "صدیقه حکمت" گفت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهام حمیدی  بازیگر نقش همسر شهید بابایی در سریال شوق پرواز نسبت به فوت صدیقه حکمت واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وای عجب دنیایی در شبهایی که شهاب و خلبان بابایی سینمای ایران؛ در آسمان جهان می درخشید ،همسر و یار وفادار و عاشق شهید بابایی به آرزویش رسید و بسوی عشقی که سالها بی تابش بود پر کشید .

وقتی تلفنی قبل سفر به شیراز صحبت کردیم فکر نمی کردم که دیگه خانم حکمت بر نمیگرده و باید بگم مدام بی تاب و عاشق رسیدن بسوی شوهر شهیدش بود و یاد و خاطرات سریال شوق پرواز و لطفشان به من برای ایفای نقشم به جای ایشان هرگز از یاد و ذهنم پاک نمی شود .

درگذشت خانم حکمت مظهر استقامت و عشق و و فاداری به همسر را به خانواده شهید بابایی و بویژه دختر عزیزشان و سایر دوستداران این خانواده محترم تسلیت عرض می کنم . روحش شاد و یادش گرامی.مطمئن هستم که به آرزویش رسید.

الهام حمیدی


گفتنی است؛ شوق پرواز نام مجموعه تلویزیونی است که در مورد زندگی شهید عباس بابایی یکی از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 1390 به روی آنتن رفت. در این سریال شهاب حسینی و الهام حمیدی  نقش شهید بابایی و همسر ایشان را  ایفا کردند.

الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
خدایش بیامرزد به سوی خالق خود وعشق خود پرکشید
United States of America
ناشناس
۰۰:۵۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
من از زمانی که با شخصیت والای این شهید بزرگوار آشنا شدم ، آرامش به زندگیم برگشت، آرامشی که فقط حاصل ایمان خالص و صبر در تمام پستی و بلندیهای زندگیست. انشاالله روح خانم حکمت و شهید بزرگوار آقای بابایی قرین نور و رحمت حق باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
خدا روحشان را قرین رحمت کند . مادر نمونه ایرانی و همسر صبور و هجران کشیده به آرزویشان رسیدند برای شادی روحشان فاتحه بخوانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
انشالله که خدا رحمت کند این مادر بزرگوار سرزمینم را .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
خدا رحمت کنه و با همسر شهیدش محشور بشه .اگه بعد مسافت اجازه میداد در مراسمات ایشان شرکت میکردم .یه مطلبی رو هم بگم خالی از لطف نیست .بعد از پخش سریال شوق پرواز برادرم عازم مکه مکرمه شد و نائب الزیاره شهید بابایی شد .روح این زوج خدایی شاد و قرین رحمت الهی باد
آخرین اخبار