همدان؛

دانشگاه پیام‌نور همدان، میزبان جشنواره کرسی‌های آزاداندیشی

مدیر اداره‌ کل فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان همدان گفت: برای نخستین‌بار در سطح کشور امسال جشنواره کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه پیام‌نور همدان برگزار می‌شود.

دانشگاه پیام‌نور همدان، میزبان جشنواره کرسی‌های آزاداندیشیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صادق ذوقی‌احسان با بیان اینکه تا کنون 80 درصد اقدامات اولیه برای برگزاری این جشنواره انجام شده، افزود: پیش‌بینی می‌شود جشنواره کرسی‌های آزاداندیشی آبان یا دی‌ماه امسال برگزار شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور همدان دبیرخانه کرسی‌های آزاداندیشی در سطح کشور است به طوریکه از مهرماه سال گذشته تا کنون، 386 کرسی آزاداندیشی در کشور با موضوعات مختلف و متنوع برگزار شده است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه تمامی کرسی‌های آزاداندیشی برگزار شده در همه استان‌ها ثبت شده است بنابراین در این جشنواره استان‌ها با موضوعات برتر انتخاب می‌شوند.

ذوقی‌احسان اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تصمیم بر آن است که ریاست جمهوری و رئیس مجلس نیز به عنوان میهمانان ویژه در این جشنواره حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: طی یکسال گذشته در دانشگاه پیام‌نور واحد همدان، چهار کرسی آزاداندیشی با موضوعات برجام، اقتصاد مقاومتی، انتخابات، عفاف و حجاب و امنیت ملی برگزار شده و هفته آینده نیز کرسی آزاداندیشی 14 خرداد برگزار می‌شود.

وی از دیگر برنامه‌های دانشگاه پیام‌نور در سالجاری را برگزاری جشنواره حرکت عنوان کرد و گفت: امسال این جشنواره که زیرنظر وزارت ارشاد و علوم است، در هشت بخش کارآفرینی، مسابقه علمی، اختراع، شناسنامه کتاب، شناسنامه نشریه، فعالیت ترویجی، فعالیت آموزشی و شناسنامه و معرفی انجمن برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: سال گذشته دانشگاه پیام‌نور استان همدان در جشنواره حرکت به عنوان برترین غرفه و در جشنواره رویش بین 67 دانشگاه کشور دومین دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.