زنجان؛

نفرات برتر رقابت‌های تایم‌تریل مشخص شدند

نفرات برتر مرحله پایانی رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری و انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو در بخش تایم‌تریل که به میزبانی زنجان در حال برگزاری است مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ مرحله پایانی رقابت‌های لیگ برتر و انتخابی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری با هدف انتخاب سه ورزشکار شاخص و برتر جهت اعزام به المپیک ۲۰۱۶ ریو در زنجان برگزار می‌شود.

مرحله پایانی لیگ برتر دوچرخه‌سواری و انتخابی المپیک در دو بخش تایم‌تریل و جاده، از صبح دیروز به میزبانی زنجان آغاز شد که در اولین روز این رقابت‌ها رکابزنان حاضر در زنجان، شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک در بخش تایم‌تریل محک زدند.

در نخستینروز این رقابت‌ها که در مسیر سه‌راهی ماه‌نشان به طرف حصارمشمپا و به صورت رفت و برگشت برگزار شد، ۲۶ رکاب‌زن، مسیر ۵۰ کیلومتری را رکاب زدند که در نهایت، میرصمد پورسیدی از تیم شهرداری تبریز با زمان یک ساعت و چهار دقیقه و ۵۷ ثانیه عنوان نخست را از آن خود کرد، مهدی سهرابی از تیم شهرداری تبریز با ثبت زمان یک ساعت و پنج دقیقه و ۵۷ ثانیه دوم شد و محمداسماعیل چایچی از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با زمان یک ساعت و شش دقیقه و ۱۲ ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.

بخش جاده (استقامت) این رقابت‌ها از سه‌راهی سلطانیه به سمت شهر سلطانیه، روستاهای گوزل‌دره و نیماور و سپس به سلطانیه برگزار خواهد شدرکاب‌زنان در این رقابت‌ها چهار بار مسیر تعیین شده را که در مجموع ۲۱۰ کیلومتر خواهد بود، رکاب خواهند زد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.