فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: آنچه که در جبهه ما تلألو و درخشش داشت ایمان و اخلاص رزمندگان ما بود که با تجهیزات کم در مقابل توانمندی‌های عراق ایستادند و پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سردار محمد مارانی در همایش محوری سوم‌خرداد در سازمان تبلیغات سیستان و بلوچستان افزود: توانمندی‌های دشمن در هشت سال دفاع مقدس در مقابل توانمندی‌های نیروهای خودی بسیار زیاد بود و بیش‌ترین و سنگین‌ترین سلاح ما پدافندهای هوایی ما بودند و ما کم‌ترین تجهیزات را در مقابل بیشترین تجهیزات دشمن داشتیم.
وی با بیان این که نه عِده و نه عُده دشمن برای نیروهای ما محدودیت ایجاد نکرد ،ادامه داد: آنچه ماندگار است ایمان رزمندگان است که توانستند به وسیله آن در مقابل توانمندی‌های دشمن پیروز شوند.  
همچنین در این مراسم مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز گفت: شهدا نشان دادند که می‌توان با قدرت ایمان، اعتقاد و توکل بر خدا دشمن را به زانو در‌آورد.  
حجت الاسلام عیسی بزمانی افزود: فتح خرمشهر با وجود امکانات و تجهیزات کم نیروهای ایرانی چیزی جز عنایت خداوند نبود و این نشان می‌‌داد که دشمن در این منطقه سرمایه‌گذاری کرده بود.  
بر خدا نبود و به همین دلیل شهدایی را داشتیم که هیچ‌گاه از این ارزش‌ها عقب‌نشینی نکردند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار