فرهنگان متقاضی نقل و انتقالات در چهارمحال و بختیاری، جهت انتقال داخل استان تا 10 تیر و انتقال خارج از استان تا 15 تیرماه با مراجعه به امور اداری محل خدمت خود نسبت به ارائه درخواست اقدام کنند.

جدول پخش برنامه های صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: براساس دستورالعمل ابلاغی نقل و انتقالات سال تحصیلی 96-95 فرهنگیان، همکاران متقاضی می توانند جهت انتقال داخل استان از 5 خرداد تا 10 تیر و انتقال خارج از استان از 5 خرداد تا 15 تیرماه امسال، با مراجعه به امور اداری محل خدمت خود، نسبت به ارائه درخواست و تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.

بیات سلطانی، با بیان اینکه اولویت انتقال نیرو بر اساس نیاز داخل استان و سنوات تجربی است، افزود: در نقل و انتقالات داخل استان، ورود نیرو به نواحی یک و 2 شهرکرد و بروجن طبق بالاترین امتیاز در بین متقاضیان، به صورت پلکانی انجام می شود.

وی، با بیان این که نقل و انتقالات به صورت موقت و دائم صورت می گیرد، اظهار داشت: درخواست انتقال دائم با دارا بودن 5 سال سابقه خدمت از تاریخ استخدام تا 31 شهریور امسال و نداشتن تعهد خاص منطقه ای امکان پذیر است.

سلطانی گفت: کلیه نیروهای استخدامی سال 89 که دارای 10 سال سابقه تعهد منطقه ای هستند، به دلیل نیاز استان، صرفاً با داشتن 5 سال سابقه خدمت در مبدأ می توانند متقاضی انتقال داخل استان شوند.

وی افزود: متقاضیان انتقال موقت با 3 سال سابقه، در صورت قبولی در دوره های کارشناسی ارشد و با رعایت مقررات مربوط به دانشگاه های دولتی، بیماری خود، همسر یا فرزند، با تأیید شورای پزشکی و فرزند معلول جسمی، حرکتی، حسی و ذهنی با تأیید مراکز ذیصلاح می توانند از شرایط این انتقال استفاده کنند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار