کاشان حرمت سادات متولی:پروژه بلوار فاطمیه تجلی شکوه خدمت در شهرداری کاشان همزمان با سالروز آزادی خرمشهر در محله میدانگاه آقا عصر امروز طی آیینی بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شهردار کاشان در این آیین با تبریک تقارن اعیاد شعبانیه، سالروز آزادسازی خرمشهر با افتتاح این بلوار متبرک به نام حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: اجرای این پروژه در ابتدا با مسوولیت شرکت عمران و احیای بافت فرسوده شهرداری کاشان در سال 87کلید خورد وعملیات عمرانی آن از سال 93 آغاز شد.

سید محمد ناظم رضوی با اشاره به احداث این بلوار به طول 600 و عرض 32  متر مربع با هزینه 15 میلیاردی ریالی طی 14 ماه افزود:پیگیری برای تغییر تاسیسات شهری در حوزه آب، برق و گاز نیز همزمان  با عملیات عمرانی این طرح شروع شد.

وی با اشاره به هزینه 75میلیارد ریالی  آزادسازی و تملک برای احداث بلوار فاطمیه گفت:12 هزار متر مربع عملیات آسفالت و 2400 متر جدولگذاری برای ساخت این بلوار انجام شده‌است.

وی، 20 هزار متر مربع عملیات خاکبرداری با عمق 4 تا 6 مترو  30 هزار متر مربع عملیات خاکریزی در بلوار فاطمیه را یادآورشد و گفت:ارتقای زیست شهری و ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات شهری به‌ویژه خدمات ایمنی و بهداشتی به محله میدانگاه آقا، بهبود دسترسی معابر، سازماندهی بافت فرسوده، اصلاح شبکه حمل و نقل ترافیکی و بهره‌گیری از قابلیت بخش خصوصی از جمله اهداف این پروژه است.

به گفته وی، ایجاد معابر شهری در این محله ای که حدود 80 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع از وطن کرده است افتخاری برای شهرداری کاشان است.
شهردار کاشان با اشاره به نامگذاری تقاطع شهیدان زاهدی در ابتدای بلوار فاطمیه گفت:طرح مطالعاتی تداوم بلوار فاطمیه به بلوار ساحلی نیز برای دسترسی بهتر معابر در دست بررسی است.
ناظم رضوی با تقدیر از صبوری وهمکاری اهالی محله میدانگاه آقا در اجرای پروژه و میزبانی هیات فاطمیه در برگزاری آیین افتتاح این بلوار گفت: فاز اول احداث پروژه تجاری میدانگاه آقا از طریق اوراق مشارکت در بلوار فاطمیه نیز تا پایان شهریور ماه آماده بهره‌برداری می شود.

وی با اشاره به نامگذاری پروژه های عمرانی شهرداری با نام متبرک اهل بیت علیهم السلام گفت: بلوار حضرت زهرا و زینب و میدان حضرت معصومه سلام الله علیها  نیز در آینده نزدیک بهره‌برداری می شود.

رییس کمسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر نیز در ادامه این مراسم گفت این مکان افتتاح ومسجد وهیات فاطمیه محل اعزام شهدای محل به جبهه ها بود.

پورعسگری با یادی از خانواده دو سه و چهار شهیده در این محله از جمله شهیدان بار فروش ، زاهدی، اشتری، سردار پکوک و زراع مجرد گفت: خدمت به این مردم نجیب با محبت واصیل وایثارگر مایه افتخار مسوولان شهری است.

وی، تداوم اتصال بلوار فاطمیه به ساحلی را خواستار شد و گفت: اگر این دسترسی محقق شود سرمایه گذاری بلوار فاطمیه نیز اثر بخشی واقعی خود را خواهد داشت.

پورعسگری، تکمیل پروژه آزادسازی حاشیه آستان حبیب بن موسی علیه‌السلام را خواستارشد وگفت: تملک برای ایجاد یک مرکز فرهنگی در منطقه پشت مشهد نیز به همت شهرداری عملیاتی شد.

شایان ذکر است آیین افتتاح بلوار فاطمیه در میدانگاه آقا با حضورحجت‌الاسلام اعتمادی آیت الله زاده مرحوم اعتمادی شهردار، اعضای شورای اسلامی، اهالی میدانگاه آقا وخانواده معظم شهدا برگزار شد.

تجلیل از6 خانواده شهید مدافع حرم، اجرای گروه تواشیح نورالزهرا، مولودی خوانی نیمه شعبان و سخنرانی رییس کمسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر از جمله برنامه های این آیین افتتاح بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.