رزمایش 'بیت المقدس 28' با موفقیت پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مرحله آخر رزمایش'بیت المقدس 28' با حضور مقتدرانه و پشتیبانی آتش یگان های توپخانه نیروی زمینی ارتش با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده با موفقیت به پایان رسید.
 امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان درپایان رزمایش بیت‌المقدس 28 در جمع خبرنگاران گفت:تمام یگان های عمل‌کننده در این رزمایش توانستند ماموریت خود را بر اساس اهداف ترسیم شده اجرا کنند و قابلیت‌های سلاح‌ها و تجهیزات موجود در این رزمایش را‌ به نمایش بگذارند.
امیر پوردستان با اشاره به رزمایش آتی این نیرو نیز گفت: رزمایش بعدی نیروی زمینی ارتش بعد از ماه مبارک رمضان در جنوب شرق کشور برگزار می‌شود.
در پایان مرحله آخر رزمایش بیت المقدس 28 که با حضور مقتدرانه و پشتیبانی آتش یگان های توپخانه نیروی زمینی ارتش همراه بود، دشمن فرضی که از زبده ترین نیروها و روز آمدترین تجهیزات برخوردار بود، زمینگیر و منهدم شد.
این رزمایش در پایان با موفقیت صددرصدی به پایان رسید و اهداف از پیش تعیین شده تحقق یافت .
رزمایش بیت المقدس 28 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه کویر مرنجاب کاشان و منطقه عمومی اصفهان از صبح روز گذشته آغاز و در سه مرحله اجرا شد و با موفقیت به پایان رسید.
ارتقای آمادگی رزمی یگان های نیروی زمینی ارتش و آزمایش تجهیزات و تسلیحات جدید این نیرو از اهداف برگزاری این رزمایش بود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.