اهواز؛

آموزش حفظ قرآن به کودکان در شوش

دوره‌ 3 ماهه آموزش حفظ قرآن کریم ویژه خردسالان گروه سنی سه تا شش سال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر مؤسسه قرآن و عترت الغدیر شهر حُر شهرستان شوش با بیان اینکه دوره‌ سه ماهه آموزش حفظ قرآن کریم در این مؤسسه ویژه خردسالان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این کلاس‌های قرآنی ویژه دختران و پسران گروه سنی سه تا شش سال برپا می‌شوند.

مریم ‌آل‌کثیر، درباره شیوه تدریس آموزش حفظ قرآن کریم ویژه این مقطع سنی، توضیح داد: در این دوره‌ها به دلیل اینکه کودکان در این سن خواندن را نیاموخته‌اند و با حروف الفبا و ترکیب آنها آشنایی ندارند و قادر به روخوانی قرآن کریم نیستند، بنابراین آیه‌ها و سوره‌های کوتاه قرآن را انتخاب و به روش اشاره به آنها آموزش می‌دهیم.

آل‌کثیر افزود: امل چنانی، فهیمه حیدری و نادیا عبدالخانی مربیگری دوره‌های آموزشی ویژه خردسالان با عنوان «ریاحین‌المهدی» را بر عهده دارند.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت الغدیر شهر حُر هدف از حضور خردسالان در این کلاس‌ها را ایجاد زمینه آشنایی با قرآن و درک پیام‌های قرآنی دانست و بیان کرد: انس نونهالان و خردسالان با قرآن و بهره‌مندی از برکات فوق العاده این کتاب آسمانی در زندگی از جمله اهداف اين آموزش ها است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.