سر‌مربی تیم ملی فوتبال در پایان تمرین امروز گفت: ما برای تشکیل این اردو برنامه ریزی کردیم اما بابت زمین تمرین دچار مشکل شدیم.

کی روش: برای برنامه ریزی این اردو دچار مشکل شدیم
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: توقع هواداران و مسئولان از ما بالاست اما ما برای برآورده کردن توقعات نیازمند حمایت هستیم.

وی در ادامه عنوان کرد: بهانه ای قابل توجیه نیست. زمین تمرین تیم‌ملی باید بهترین زمین باشد همچنین لباس تیم ملی باید جزو بهترین‌ها باشد. اگر اردو داشته باشیم اما باز‌یکن در اختیار نداشته باشیم آنوقت بدون باز‌یکن امکان برگزاری اردو نیست.

سر‌مربی تیم‌ملی بیان کرد: نتیجه‌گیری دوم این است که بازیکنان و کادر فنی در صدد هستند که تیم به موفقیت برسد و خلاصه اینکه صعود تیم ملی به جام جهانی روسیه باید بالاترین و مهم ترین اولویت در فوتبال ایران باشد.

وی درباره اینکه زمین پژوهشگاه نفت کوچک است بیان کرد: تشکر ویژه‌ای از مسئولان پژوهشگاه نفت و وزیر نفت دارم. طبق دستور و حمایت وزیر نفت توانستیم این زمین را دراختیار بگیریم، تیم ملی باید بهترین امکانات را داشته باشد.

زمانی که تیم ملی را در اولویت دوم می گذارند در آن صورت به مشکل برمی‌خوریم، به هرحال باید بهترین ها در اختیار تیم ملی باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ملی ، اردو ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار