سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: جو سازی برخی رسانه ها کوچکترین اهمیتی برایم ندارد برای اثبات حقانیتم این اشتباه فاحش راپیگیری می کنم، بازیکن برزیلی که در رایم وجود دارد را حتی نمی شناسم.

شمسایی:رسانه ها با اشتباه فوتسال پلنت جوسازی کردند/ بازیکن برزیلی را نمیشناسموحید شمسایی سرمربی-بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در رابطه با رای خود در سایت فوتسال پلنت در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: ایمیلی که حاوی رای هایم بوده را دارم و آن را در اختیار مدیر برنامه های حقوقی ام قرار داده ام تا پیگیر چگونگی تغییر رای من باشد.

شمسایی ادامه داد: به هیچ عنوان بازیکن برزیلی که نامش در اولین اولویتم در فوتسال پلنت ثبت شده  را نمی شناسم و نمی دانم این نام چگونه سر از اولویت های من درآورده فقط می دانم این اشتباه سوی فوتسال پلنت و یا مدیر برنامه هایم بوده است.

سرمربی- بازیکن تاسیسات دریایی گفت: پیگیر موضوع چگونگی این رای گیری هستم نه به خاطر حرف های بعضی که می گویند من به بازیکن های خارجی بیشتر اهمیت می دهم تا کسی از ایران ندرخشد بلکه به خاطر اثبات حقانیت خودم  و اینکه حقی از کسی ضایع نشود.

اگر هم به فکر فریب مردم باشم دروغ به این بزرگی تحویل کسی نمی دهم زیرا با توجه به تجربه چندین ساله ام می دانم این آرا به نمایش گذاشته می شود.

وحید شمسایی در پایان اضافه کرد: من فکر می کردم همه خبرنگاران و سایت ها و جوامع خبری به دنبال این هستند که اطلاع رسانی های خوبی به فوتسال دوستان برسد؛ اما حال با این صحبت ها و شایعه هایی که پخش کردند؛ متوجه شدم که برخی  بیش از اینکه به فکر اطلاع رسانی باشند به دنبال حاشیه سازی و به حاشیه فرو بردن شخص ها و افکار مردم هستند.

پیگیر این قضیه هستم تا صحبت های خود را اثبات کرده و جوابی باشد برای کسانی که به دنبال حاشیه سازی هستند، داشته باشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار