فرمانده سپاه ملایر از برگزاری ۱۰۰ برنامه در سپاه ملایر به مناسب سوم خردادماه خبر داد.

یکصد برنامه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در ملایر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ وی اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ برنامه در سپاه ملایر به مناسب این روز در نظر گرفته شده و در بخش‌های ناحیه‌ای، حوزه‌ای و پایگاهی اجرا می‌شود.


وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های سپاه در این روز گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور اقشار مختلف بسیج، مسئولین شهر، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در صبح روز سوم خرداد آغازگر برنامه‌های‌ این روز است، صبحگاه مشترک نیروی‌های نظامی و انتظامی با سخنرانی سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم همچنین از خانواده اولین شهید مدافع حرم شهرستان ملایر، شهید حیدر ابراهیم‌خانی و خانواده شهید شاخص استان همدان رسول حیدری و شهید شاخص شهرستان ملایر فتح‌الله نظری تجلیل خواهد شد.

رستمی با اشاره به برگزاری همایش حماسه ظهور در روز سوم خرداد بیان کرد: در این همایش اقشار مختلف بسیجیان مسیر سپاه ملایر تا پارک چمران را پیاده‌روی خواهد کرد.

وی افزود: همایش پیاده‌روی و راهپیمایی خانوادگی در روز  ۸ خرداد‌ماه، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری هیئت عاشقان ولایت و هیئت منتظران موعود از دیگر برنامه‌ها به‌مناسبت آزادسازی خرمشهر است.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به افتتاح دو طرح اقتصاد مقاومتی در ملایر بیان کرد: به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر دو کارگاه صنایع تبدیلی در ملایر و سامن افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/د


برچسب ها: همدان ، آزاد سازی ، خرمشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.