مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: طرح تسهیل گری در استاندارد سازی محصولات ارگانیک کشاورزان زن در استان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ یعقوب نژاد در  نخستین نشست کار گروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری؛ هدف از اجرای این طرح ها را ترویج فرهنگ استاندارد و فراهم کردن زمینه ایجاد ، توسعه کسب و کار های پایدار با تولیدات محصول کشاورزی سالم یا ارگانیک  عنوان کرد.
وی با اشاره به تشکیل 30خوشه شغلی برای زنان کارآفرین و فعال حوزه اقتصادی در طرح  افزود: 30 نفر تسهیل گر زن در این طرح زیر پوشش قرار می گیرند و 4 کارگاه آموزشی مرتبط با تولیدات محصول سالم و ارگانیک همچنین مشاوره تخصصی در زمینه شبکه سازی بسته بندی تجاری برگزار می شود.
مشاور استاندار در امو ر زنان استان هرمزگان افزود: آموزش و ارائه خدمات مشاوره ساماندهی زنان کشاورز در ارتقاء کیفیت و استاندارد سازی تولیدات آن ها برای رسیدن به افزایش و پایداری اشتغال از اولویت های این طرح در حوزه اقتصاد زنان کشاورز استان است.
یعقوب نژاد با تاکید بر  اجرایی شدن 12 پروژه ارسالی به معاونت امور زنان ریاست جمهوری و امضای موافقتنامه با دستگاه های اجرایی استان در  حوزه زنان و خانواده گفت: دفتر اموربانوان و خانواده بعنوان ناظر بر نحوه اجرایی و دستیابی به اهداف پروژه هاي استان است.
وی با اشاره به اهمیت استاندارد سازی و تسهیلگری در زمینه اقتصاد و زنان کارآفرین برای افزایش درآمد و بهبود معیشتی خانوار ها گفت : این طرح باید طبق اصول استاندارد سازی قوانین مقررات محصولات کشاورزی اداره کل استاندارد استان باشد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.