استاندار خراسان جنوبی گفت: هر استانی مشکلاتی در پیش‌رو دارد ولی باید با ظرفیت‌های استانی سازوکاری مشخص را برایش ارائه دهیم.

ظرفیت‌های استانی، سازوکار مناسب برای حل مشکلات کشوروجه‌الله خدمتگزار در گفت‌وگو با خبرنگار وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره راکد یا نیمه فعال شدن واحدهای تولیدی استان متبوعش گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی امری طبیعی است و واحدهای تولیدی ممکن است که در هر نقطه‌ی از کشور با چنین مشکلی مواجه شوند.

استاندار خراسان جنوبی درباره علت تعطیلی این واحدهای تولیدی یادآور شد: برخی از این واحدها مشکل سرمایه در گردش دارند، برخی دیگر با دارایی و تأمین اجتماعی دچار مشکل هستند که این امری طبیعی است. اما ما این واحدها را شناسایی کردیم، همچنین بنده شخصا بسیاری از شهرک‌های صنعتی را بازدید کردم و با مدیران کارخانه‌ها جلسه تشکیل دادم.

وی برای حل معضل واحدهای تولیدی راکد سازوکارهای مشخصی را ارائه داد و گفت: ما برای هر یک از واحدهای تولیدی راهکاری مشخص تعریف کردیم و برخی دیگر را در دستور کار قرار دادیم. هر استانی به نسبت وجود کارخانه‌ها و صنایع، مشکلاتی در پیش‌رو دارد.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: ضروری است که همه دست در دست هم دهیم، مشکلات را در وهله اول بشناسیم و با ظرفیت‌های استانی سازوکاری مشخص را برایش ارائه دهیم و با هماهنگی دستگاه‌ها مشکلات آنها را حل کنیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار