سرمربی تیم فوتبال سویا پس از شکست تیمش مقابل بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا علت اصلی این ناکامی را خستگی بازیکنانش دانست.

امری: طراوت لازم را نداشتیم/ به بارسلونا تبریک می گویم به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شب گذشته در فینال کوپا دل ری بارسلونا در وقت های اضافه با گل های آلبا و نیمار 2-0 سویا را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.
اونای امری سرمربی سویا در کنفرانس خبری پس از بازی خستگی ناشی از بازی در فینال لیگ اروپا را دلیل شکست تیمش دانست.
قهرمانی روز چهارشنبه در لیگ اروپا باعث شد آنها زمان کمتری برای آماده شدن برای این بازی داشته باشند.
امری گفت: تیم  ما مقابل تیمی مانند بارسلونا خیلی خوب رقابت کرد. همه اشتباهات آنها را می بخشم،وقتی  یازده نفره بودیم  می خواستیم مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم.

اونای گفت: در نیمه دوم ما دو موقعیت خوب داشتیم .اگر تازه نفس بودیم، در یک چهارم پایانی زمین می توانستیم بازی را به نفع خود رقم بزنیم. من فکر نمی کنم ما بدشانس بودیم، و تیم هم انگیزه بسیاری داشت. ما فاقد طراوت بودیم، که اگر  طراوت لازم را داشتیم می توانستیم پس از گل بارسلونا واکنش خوبی نشان دهیم.

بابت این پیروزی به آنها تبریک می گویم.همچنین به بازیکنانم و کل سویا تبریک می گویم. من به کاری که در جام حذفی کردیم افتخار می کنم.

امری افزود: قدم بعدی این است که در لیگ قهرمانان اروپا یک گام بیشتر برداریم. باشگاه می خواهد این موفقیت  تکرار شود و در بحث های داخلی مان محدودیتی قرار نداده ایم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار