معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: 140 هزار میلیارد ریال از منابع درآمدی کشور در بودجه سال 95 برای کمک به واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها اختصاص یافته است.

اختصاص 140 هزار میلیارد ریال از منابع درآمدی کشور به بخش تولیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حشمت الله عسگری در نشست بررسی مشکلات صنعتگران استان که با حضور منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اعلام کرد: پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها بر اساس پیش بینی ها باید 30 درصد درآمد حاصل از این قانون برای کمک به بخش تولید اختصاص می یافت ولی در طول سال های اجرای این قانون در عمل این اتفاق نیفتاد و بخش تولید از این امکان بی بهره بود.

عسگری اضافه کرد: با توجه به اعتقاد دولت تدبیر و امید مبنی بر عملی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی در بودجه سال جاری این حوزه دارای ردیف اعتباری مشخص شد و 140 هزار میلیارد ریال از مجموع 480 هزار میلیارد ریال درآمد حاصل از هدفمندی یارانه ها به بخش تولید اختصاص یافته است.

وی افزود: 10 هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط مشکل دار در سراسر کشور شناسایی شده که می توانند از تسهیلات این حوزه در زمینه استمهال بدهی های بانکی استفاده کنند ضمن اینکه بر اساس تصمیم های اخذ شده بدهی تامین اجتماعی مانعی برای دریافت تسهیلات بانکی ایجاد نمی کند.
عسگری اظهار کرد: سود و جریمه دیرکرد واحدهایی که کمتر از 10 میلیارد ریال بدهی داشته باشند بخشیده شده و در صورت پرداخت حدود یک سوم این مبلغ از سوی تولیدکنندگان مشکل دار بدهکار، یک بار دیگر بدهی آنها تقسط خواهد شد.
 
وی گفت: رفع مشکل واحدهای تولیدی ایلام نیازمند همکاری همه جانبه مدیران دستگاه های اجرایی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و تولیدکنندگان است که امیدواریم با تلاش بتوانیم بخشی از این معضل را برطرف کنیم.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، قتل ، نافرجام ، شباب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.