همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر کنگره شهدای روحانی امروز در کرمان برگزار می شود به همین مناسبت استاندار کرمان برای این کنگره پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار برگزاری کنگره شهدای روحانی امروز در کرمانگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان پیام استاندار کرمان به کنگره شهدای روحانی استان کرمان به شرح ذیل می باشد:

روحانیت به عنوان مهره اصلی در عرصه های سیاسی ،اجتماعی،فرهنگی ، علمی، مذهبی و بسیاری از حوزه ها همواره نقش بی بدیلی را در تحقق اهداف شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی ایران داشته و دارند.

وجود شهدای روحانی در کشور و استان کرمان نیز نشان می دهد که این پیشتازان عرصه مذهب و فرهنگ،در جایی که کیان اسلامی را در خطر ببینند لباس مقدس روحانیت را لباس رزم می کنند و مردانه در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی می ایستند.
استان کرمان نیز با افتخار تقدیم 138 شهید روحانی در دوران دفاع مقدس که در قالب لشکر 41ثارالله و به فرماندهی سردار بزرگ اسلام،سردار سلیمانی سازمان یافته بودند، برگ برنده ای در عرصه ولایت مداری در دست دارد.
همچنین دیار کریمان به وجود سرلشگر سرافراز حاج قاسم سلیمانی می بالد که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان شهید زنده نام.گرفته و امروز نام او بر تارک مردانگی ها و رشادت ها در سطح بین الملل می درخشد.
در این مجال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی، به ارواح طیبه همه شهدا درود فرستاده و علو درجات آنها در بهشت برین را آرزومندم.

علیرضا رزم حسینی

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار