ساری،

بهره گیری از فرهنگ مهدویت زمینه ای برای نجات و رستگاری

بهره گیری از فرهنگ مهدویت زمینه ای برای نجات و رستگاری انسان است که باید در این مسیر ارزنده و والا کوشا بوده تا خداوند متعال، انبیای الهی و امام زمان(عج) از ما راضی باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازساری،  آیت‌الله توکل نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری در همایش مهدویت و بیعت که در دانشکده علوم قرآنی آمل برگزار شد،گفت : قرآن کریم برای ما برنامه های ارزنده ای در مسیر زندگی دارد تا مظهر قدرت الهی شویم و این کتاب نورانی برای بشر فرستاده شده است تا راه را به ما نشان دهد.

وی افزود : انسانی که به دنبال دست یافتن به مقامات ارزشمند و متعالی است با کار در زمان کوتاه به جایی نرسیده و راه طولانی برای این خواسته در پیش دارد.

وی با بیان این که انسان باید کاری کند از غبار هوا و هوس بیرون آمده و در مسیر بهره گیری از تعالیم والای دینی گام بردارد، گفت: اگر انسان خود را کنترل کند به جایگاه رفیعی می رسد که ضرورت دارد خود را در مسیر اقدام قرار دهیم

وی با بیان این که نفس اماره انسان بسیار خطرناک تر از شیطان است، افزود: شیطان درون به دنبال انحراف انسان است و خطر بسیاری برای ما وجود دارد که باید مراقب باشیم.

وی با بیان این که امام زمان(عج) حضور داشته و در میان ما است، گفت: دچار بدبختی شدیم که در طول عمر از امام زمان(عج) خبری نداریم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل در این همایش از برگزاری گردهمایی بزرگ فعالان قرآنی خبر داد و افزود : ایستگاه های صلواتی در سطح شهر برگزار شده و آمل جلوه خاصی در نیمه شعبان پیدا می کند.

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی گفت : سه ایستگاه صلواتی از سوی فعالان مذهبی شهرستان آمل از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران دایر شده است.

وی افزود : بیش از 150 مسجد شهرستان آمل برای برگزاری باشکوه جشن های نیمه شعبان و یاد و ذکر امام زمان(عج) آماده است.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.