هم زمان با سالروز ولادت منجی عالم بشریت همایش مهدی یاوران فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از فارس، در این همایش که بیش از 2هزار نفر از ظ مهدی یاوراند فارس حضور داشتند،حجت الاسلام کفیر از حوزه تخصصی مهدویت قم گفت:مهدی یاوران استان فارس رتبه اول فعالیتهای مختلف را در سطح کشور به دست آورده اند.
 
وی تاکید کرد: در استان فارس از همه اقشار در خصوص امور مختلف مرتبط با مهدویت فعالند.
 
حجت الاسلام  کفیر افزود:نظر خداوندو  ،پیامبران وزمینه سازی ظهور توسط مردم هرسه میتوانند  در ظهور امام زمان عج موثر باشند،باید مهدی یاوران با انجام امور خیر و مبارزه با ظلم و استبداد و جنایت زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم کنند.
 
حجت الاسلام علی رضا حدائق مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود نیز گفت،این بنیاد در استان فارس 80شعبه فعال دارد که در امور مختلف فعالیت میکنند.
 
وی افزود: در استان فارس در سال گذشته بالغ بر 2600مهدی یاور در دوره های مقدماتی و تکمیلی مهدویت شرکت کرده و با کمک مالی و فرهنگی مهدی یاوران در یک سال گذشته حدود50هزار پیک مهدوی بین گروههای مختلف سنی چاپ و توزیع شده.

 وی ساخت بزرگترین دانشگاه مهدویت جهان را از افتخارات مهدی یاوران فارس برشمرد و گفت: این دانشگاه در 15هزار مترمربه ودر 11طبقه در حال ساخت است که در صورت اتمام 700دانشجوی مهدویت در آن مشغول به تحصیل خواهند شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.