معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: از تجربیات موفق گذشته برای طراحی برنامه های جدید در زمینه مبارزه با مواد مخدر استفاده کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یوسف شاه حسینی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان  با تاکید بر بازبینی روش ها و برنامه های مبارزه با مواد مخدر گفت: بعضی از شیوه ها در زمان خود دارای اثر و تاثیرگذاری بوده اما در حال حاضر نیاز به رویکردی جدید و به روز داریم و باید توجه داشت که بعضی از اقدامات کارکرد و اثربخشی خود را از دست داده اند.

وی توجه به گسترش برنامه های آموزشی برای فرهنگ سازی و آگاهی از نتایج شوم اعتیاد در جامعه را مورد تاکید قرار داد و خواستار بهره گیری از ظرفیت های انسانی و مالی کلیه دستگاه های اجرایی برای ارتقاء دانش عمومی در بحث مبارزه جدی تر با مواد مخدر و اعتیاد در جامعه شد.

  شاه حسینی همچنین رسیدن به یک فهم مشترک در سالجاری در حوزة آموزش را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: دستگاه های اجرایی ذیربط باید به تدوین برنامه های آموزشی که برای کارکنان ادارات از سوی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در نظر گرفته می شود، توجه کنند و کارمندان خود را ترغیب به حضور در کلاس های آموزشی جهت آگاهی بخشی در راستای مبارزه با مواد مخدر نمایند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری در ادامه برنامه ها و اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته از سوی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را قابل تقدیر و دارای عملکرد شایسته عنوان کرد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، سیاسی ، مخدر ، موفق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.