مدیرعامل باشگاه سایپا خبر مذاکره با حسین فرکی را در منزل این مربی تکذیب کرد.

درویش: آدرس منزل فرکی را بلد نیستمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از رسانه ها دقایقی پیش از حضور رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در منزل حسین فرکی سرمربی سابق تیم های نفت تهران، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان برای انجام مذاکره جهت هدایت نارنجی پوشان پایتخت در لیگ شانزدهم، خبر داد که درویش این موضوع را تکذیب کرد.

وی در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن اشاره به این که تاکنون هیچ مذاکره مستقیمی با فرکی نداشته، گفت: باور کنید من حتی آدرس منزل فرکی را بلد نیستم که بخواهم با این مریی در منزلش مذاکره کنم.

وی افزود: چه زمانی به منزل فرکی رفته ام که خودم خبر ندارم. این خبر را تکذیب می کنم چرا که هرگز با فرکی مذاکره مستقیم نداشتم.

درویش ادامه داد: حسین فرکی جزو گزینه هایی است که برای هدایت تیم ما در زمان مدیریت قبلی باشگاه سایپا از آن ها برنامه گرفته شده است. پس از ورود من هم در هیئت مدیره باشگاه، برنامه گزینه جدیدی مورد ارزیابی قرار نگرفته است. در جلسه آتی اعضای هیئت مدیره درباره گزینه ها سرمربی گری جمع بندی نهایی صورت می گیرد و سرمربی سایپا در روزهای آتی مشخص می شود.

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
نیومده چقدر مصاحبه میکنه پرس و بارتومئو هم به اندازه تو حرف نمیزنن
آخرین اخبار