صندوق توسعه صادرات، شاه‌کلید حل مشکلات صادرکنندگان و تعیین تکلیف کارت سوخت از مهم ترین خبرهای منتشر شده امروز بود.

به گزارش خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:


دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت: در صورت ادامه روند کاهش صادرات پیش بینی می شود که قیمت هر کیلوتخم مرغ به مرز 2 هزار و 500 تومان برسد.


بین خودروهای لوکس آلمانی که وارد کشور شده کمپانی آئودی پس از بی ام و و بنز در رتبه سوم از نظر تعداد خودروی وارداتی قرار دارد.


بنگاه های تولیدی در اقتصاد ایران به نقدینگی قابل توجهی نیاز دارند از این رو صندوق توسعه صادرات می تواند مشکل آنها را مرتفع سازد.


مدیر آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات گفت: مرکز بین المللی فائو به کشورهای عمان و ایران که در معرض خطر ملخ صحرایی هستند، هشدار داده است.


پس از ابلاغ قانون بودجه سال 95 به رییس جمهور، دولت مکلف به تجهیز تمامی وسایل نقلیه حداکثر تا 4 ماه آینده شده است.


مدیرعامل شرکت پتروپارس با اشاره به مذاکره این شرکت با شرکت شل به منظور مطالعه برای سرمایه گذاری در پروژه‌های نفتی، گفت: در حال مذاکره بر روی مباحث فنی هستیم.


اصل 44 قانون اساسی با وجود گذشت بیش از یک دهه از حیات خود به دلایل متعددی همچنان به اهداف تعیین شده نرسیده است.


یک کارشناس مسکن گفت: با توجه به اتمام امتحانات مدارس و افزایش حقوق کارمندان تغییرات هزینه اجاره خانه‌های مسکونی در این فصل قابل پیش‌بینی است.


یک کارشناس بانکی گفت: در صورت یکپارچه شدن تمام بانکی در اجرای دستورالعمل اعتبارسنجی، درآینده دیگر نیازی به گذاشتن وثیغه‌های سفت و سخت جهت دریافت وام و تسهیلات از بانک‌ها نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار