همزمان با آغاز جشن‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران بیش از 400 گروه تلویزیونی، خبری، مستندساز و عکاس از داخل و خارج کشور بزرگترین تجمع مهدوی جهان را پوشش دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛جشن‌های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز و تا امروز گروه‌های مختلف خبری و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی با حضور و استقرار در صحن‌های مختلف این مکان بزرگترین تجمع مهدوی جهان را پوشش رسانه‌ای دادند.
این گزارش حاکیست، عکاسان هنری و خبری با حضور در بلوار پیامبراعظم(ص) و خیابان‌های منتهی به مسجد، ورودی‌های منتهی به صحن‌ها، حضور در پشت بام‌ها و گلدسته‌های این مسجد مقدس صحنه های جالبی را به ثبت رساندند.
همچنین، فعالیت  ده‌ها شبکه تلویزیونی و اینترنتی به منظور پوشش و اطلاع رسانی این حضور میلیونی بخش دیگری از تلاش فعالان رسانه در این ایام بود.
همچنین  برای ثبت لحظات ناب عاشقی و دلدادگی منتظران ظهور از سوی مسجد مقدس جمکران فراخوان حضور گروه‌های  مختلف عکاسی ارائه شده بود و تلاش‌گران عرصه رسانه توانستند گوشه‌ای از این شور و شعور مهدوی را در قاب دوربین‌های خود ثبت کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار