ابو محمد العدنانی با انتشار پیام صوتی خواستار ریختن خون غیرنظامیان اروپا و آمریکا شد.

دُر افشانی سخنگوی داعش: سرکرده القاعده احمق است/مبلغان سعودی الاغ هستند!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، "ابو محمد العدنانی" -- سخنگوی گروه تروریستی داعش--  از هواداران این گروه در کشورهای اروپایی و امریکا خواست حمله به غیر نظامیان را آغاز کنند.

بر این اساس، سخنگوی گروه تروریستی داعش در پیام صوتی جدیدی که از طریق "مؤسسۀ الفرقان"، رسانۀ ویژه این گروه تروریستی، منتشر شد گفت: "ما حمله به غیر نظامیان را بیشتر دوست داریم". او تأکید کرد که: "هیچ خونی محترم نیست و چیزی به نام انسان بیگناه وجود ندارد".

العدنانی در این پیام، ضمن تهدید دوباره عربستان و دیگر گروههای تروریستی رقیب در سوریه، گروه تروریستی جبهة النصره را، که شاخۀ القاعده در سوریه است، "جبهۀ مرتدان شکست خورده" توصیف کرد. 

وی با تأکید بر این موضوع که امریکا در برابر گروه تروریستی داعش شکست خورده است مدعی شد  پیشگویی اش مبنی بر بازگشت امریکا به سوریه با نیروی زمینی در حال تحقق است و این کشور به زودی با نیروی زمینی به سوریه بازمی گردد.

العدنانی در این پیام یهودیان را هم تهدید کرده است.

وی در بخش دیگری از پیام خود، القاعده را تکفیر و سرکرده آن، ایمن الظواهری را "احمق" توصیف کرد. او جنگ بین گروه خود و القاعده را هم جنگ بین حق و باطل خوانده است.

وی سپس در تأیید مطالب چند ماه پیش مجله "دابق" -- مجلۀ این گروه تروریستی -- علما و مبلغان اسلامی سعودی را هم مورد حمله قرار داده و آنها را "الاغ" نامید. وی "هیئت علمای بزرگ عربستان" را هم "هیئت جادوگران بزرگ" خوانده و در ادامه، تأکید کرده است که گروهش با تمام آنها می جنگد.

العدنانی، در پایان، ضمن درخواست از افراد و عناصر وابسته به گروه تروریستی داعش برای آغاز حمله به اهداف مورد نظر در "ماه رمضان" به عنوان "ماه پیروزی و فتوحات"، از هواداران این گروه در اروپا و امریکا خواست تا به عنوان "سربازان خلافت" باب "جهاد" را باز کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
اینها همه فیلمه که رابطه خودشون با عربستانو مخفی کنن.کیه که ندونه دولت و علمای!!! وهابی عربستان بزرگترین حامی داعش هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
شما چرا گول میخورید کسی که سیاست باز باشه میفهمه اینها همش ............... فیلم بازیست..............همشون با هم یک خری هستن
-
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
عاغا جان اینا رسما خرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
متاسفانه القاعده و داعش و وهابیت و ... همه توسط صهیونیزم و آمریکا و انگلیس خبیث تاسیس شده اند و این اراجیف اینها به منظور بهره برداری در طرح اسلام ستیزی در غرب کابرد دارد.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
طبق روایات معتبر عصر ظهور: انشاء ا... در آستانه ظهور تعداد زیادی از دشمنان امام زمان به دلایل مختلفی از جمله اختلافات داخلی، زیاده خواهی و قدرت طلبی، به دست خود کشته و هلاک خواهند شد که به یاری حق تعالی، زمینه ظهور آقا رو تسهیل و تسریع خواهد کرد.
ضمن اینکه خود این وهابی های کودن و ابله، ماهیت و ذات کثیف و نجس و با منشأ حیوانی خودشان را بنا به اخبار فوق بخوبی درک نموده و به همه جهانیان ثابت کرده اند:
بقول خود داعشی های سفیه و ددمنش، القاعده کافر و سرکرده آن "احمق" است و جنگ بین خود و القاعده هم جنگ بین حق و باطل است.
همچنی داعشی های کودن، علما و مبلغان جنایتکار سعودی را هم "الاغ" نامیده اند که هیچ انسان عاقل، مسلمان و عادلی در این قضیه شک نداشته و الاغ و خوک بودن این وهابی های بیشعور بر همه جهانیان واضح و مبرهن است و هیئت علمای بزرگ گوسفند عربستان را هم هیئت جادوگران بزرگ خوانده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
من آخر نفهمیدم، کی به کیه؟ خدا رو شکر فقط ما ایرانیهارو تهدید نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
اینها اگر راست می گویند چرا به عربستان و اسرائیل و منابع حیاتی امریکا حمله نمی کنند چرا فقط خون مردم بیگناه را می ریزند و بچه را سر می برند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
داعش هم با خریت خود هم نوعان خود را شناخت و مبلغان سعودی را هم مثل خودشان الاغ خواند و آنها را از خود دانست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
از این سه گروه که نام برده شد:
از هر کدام کشته شوند به نفع اسلام است!
خدا این کفار رو لعنت کند.
Iran (Islamic Republic of)
{}
۱۶:۳۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
چرا این سخنگوشون این همه ریش داره ولی سیبیل نداره ؟
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۶:۰۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
وقتی زمان پامبر فرستادگان ایرانی میان خدمت ایشان پیامبر می فرمایند بهتر است ریش را بلند بگذارید.
آخرین اخبار