استاندار يزد به مناسبت حماسه سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر پیامی صادر کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ متن کامل پیام "سید محمد میرمحمدی" به شرح زیر است :
پيروزی دلاور مردان و سلحشوران دفاع مقدس در عمليات بيت المقدس و آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 61 مسرت بخش ترين خبر برای ملت ایران بود و مردم شهيد پرور و قهرمان ايران اسلامی را به وجد آورد، اشك های شوق جاری شد و نمازهای شكر برگزار گشت، خاطره ای شد جاودانه ، سند افتخاری شد براي همه عصرها و نسل ها و از آن پس بود كه استكبار جهانی از عزم و اراده ملت ايران نگران شد و به فكر راه حل پايان جنگ افتاد.

فتح خرمشهر دشمن شكن و غرورآميز بود. فتح خرمشهر برآيند ايمان، ايثار، فداكاری، بينش ،علم و ارادت رزمندگان سلحشور اين سرزمين تحت رهبری های خردمندانه حضرت امام خمينی (ره) تحقق يافت.

 درود خدا بر سپاهيان جان بركف و بسيجيان قهرمان و دلاور و سلام بر شهيدان گلگون كفنی كه برای استقلال، تماميت ارضی، شرف، عزت ايران اسلامی و ارزش هاي الهی مبارزه کردند و با عوامل استكبار ، ستم و تباهی جنگيدند تا نور ، آزادی و عشق را به ارمغان آورند و اينجاست كه مسير نورانی شهيدان خط مشی ماست و در سوم خرداد برآنيم تا ميثاقمان را با شاهدان تجديد كنيم و در آباداني اين مرز و بوم و رشد و پيشرفت كشور بيش از پيش بكوشيم.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و هفته سربازان گمنام حضرت امام زمان (عج) را نيز به همه تلاشگران گمنام عرصه امنيت و پاسداری از امنيت كشور تبريك می‌گويم.

راه دلاور مردان و دلباختگان مدافع نظام جمهوری اسلامی ايران و تماميت ارضی ميهن سرافرازمان پر رهرو و اقتدار و توانمنديهای ملت عزيزمان روزافزون باد.

درود بی پايان بر نيروهای جان بركف نظامی، انتظامی و اطلاعاتی و جانبازان ارجمند كه دعای خير امت اسلامی پشتيبان آنها و خداوند متعال يار و مدد رسانشان است .
 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.