مدیر عامل شرکت‌های سهامی عام نفت، گاز و ماشین جمهوری آذربایجان بر لزوم افزایش مناسبات جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای حضور قدرتمند در بازارهای روسیه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ واحد حاجی اف در دیدار با نواداد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در مدتی که در تبریز بودیم، شاهد مهمان نوازی بسیار خوب مدیریت استان از هیات اقتصادی جمهوری آذربایجان بودیم و ما نیز بیش از پیش با ظرفیت های تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی و بخصوص تبریز، آشنا شدیم.

 وی از تجار ایرانی و تبریزی دعوت کرد که با سفر به باکو، با ظرفیت های تولیدی و صنعتی آذربایجان و صنایع و ماشین آلات آن ها آشنا شوند.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت قدرتمند جمهوری آذربایجان و تبریز برای حضور بیشتر در بازارهای روسیه تصریح کرد: برای دستیابی به این مهم باید با همکاری یکدیگر، شرکت های بازرگانی مشترک ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت سهامی عام نفت، گاز و ماشین جمهوری آذربایجان در بخشی از سخنان خود ابراز کرد: در روابط فی ما بین جمهوری آذربایجان و کشور روسیه، مالیات بر ارزش افزوده مضاعف وجود نداشته و مالیات های دیگری با سایر عناوین نیز اخذ نمی شود و ایران باید با افزایش همکاری های مشترک خود با جمهوری آذربایجان از این فرصت استفاده کند.

حاجی اف ابراز کرد: یکی دیگر از راه های ورود به بازار روسیه، استقرار برخی واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی در باکو و صادرات کالاها و محصولات تولیدی به کشور روسیه است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.