معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از آغاز ثبت نام پایه اول ابتدایی از امروز در همه مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بیات با اعلام این خبر افزود: همه کودکان متولد نیمه اول سال 1389 و نیمه دوم 1388 می توانند در کلاس اول ابتدایی ثبت نام کنند.

وی اظهارکرد: دانش آموزانی که اول مهر سال 89 به دنیا آمده‌اند نیز می توانند برای پایه اول ابتدایی اقدام به ثبت نام کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: پیش بینی می شود برای سال تحصیلی 95 - 96، 18 هزارو 500 دانش آموز دختر و پسر در پایه اول ابتدایی ثبت نام کنند.

بیات تاکید کرد: با این پیش بینی تعداد دانش آموزان این پایه تحصیلی نسبت به سال تحصیلی 95- 94، یک هزار نفر افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: والدین فرزندان خود را در نزدیکترین دبستان محل سکونت خود ثبت نام کنند تا در آینده مشکلات رفت و آمد و تراکم دانش آموزان در برخی مدارس، اولیا و معلمان را دچار مشکل نکند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همه مدارس ابتدایی این استان به لحاظ کیفیت آموزشی در یک سطح قرار دارند و در تقسیم بندی عدالت در توزیع نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات انجام شده است.

بیات افزود: در مدارس ابتدایی غیردولتی موضوع همخوانی محل سکونت با دبستان محل تحصیل مطرح نیست.

وی به ثبت نام نوآموزان در کلاس‌های پیش دبستانی اشاره و خاطرنشان کرد: فرزندان متولد شده در نیمه اول و یک مهر 1390 و نیمه دوم 1389 می توانند در این کلاس‌ها ثبت نام کنند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.