فرمانده انتظامی شهرستان داراب استان از دستگیری 20 نفر متخلف در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم خیز آن شهرستان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ فرج رستمی اظهار كرد: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با فروشندگان موادمخدر، هنجارشكنان و مخلان نظم و امنیت و پاکسازی نقاط جرم خیز با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی شهرستان، با قدرت و جدیت اجرا شد. 

وی افزود: در این طرح 20 خرده فروش مواد مخدر، افراد تحت تعقیب و هنجارشكن ، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان داراب به دستاوردهای دیگر این طرح اشاره كرد و گفت: توقیف 7 دستگاه موتورسیكلت متخلف،  كشف 321 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی ، 129 عدد قرص اعتیادآور از متهمان دستگیر شده، از دیگر  دستاوردهای اجرای این طرح بود.

سرهنگ رستمی با اشاره به اینكه  پلیس با بکارگیری نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات برای  افزایش و ارتقاء  امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ ای درنگ نخواهند کرد از مردم درخواست كرد: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری مانند تهیه و توزیع مواد مخدر در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: زندان ، متخلف ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار