ویژه آندروید و IOS؛

دانلود بازی پرطرفدار Pokémon Shuffle Mobile

این بازی توانست جایزه عنوان برتر جهانی را از منظر توسعه دهندگان گوگل بدست آورد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی های جذاب پازلی یکی از پرطرفدارترین بازی ها در بین کابران گوشی های هوشمند و تبلت هستند. بر همین اساس سازندگان بازی هم به تولید این سبک بازی را توجه ویژه دارند. در میان هر چه بازی  چالش برانگیز تر باشد پرطرفدارتر نیز خواهد بود.

دانلود بازی پرطرفدار Pokémon Shuffle Mobile     دانلود بازی پرطرفدار Pokémon Shuffle Mobile

بازی پر طرفدار Pokémon Shuffle Mobile ، که توانسته است عنوان برتر جهانی را از منظر توسعه دهندگان بدست آورد، می تواند انتظارات شما را برآورده کند. شما در این بازی باید برای مبارزه با پوکی‌مون پازل‌ها را حل کنید. در این بازی تعداد سه و یا بیشتر پوکی مون را به صورت افقی و یا عمودی در یک ردیف قرار می‌دهید تا در برابر پوکی مون وحشی مبارزه کنید. می‌توانید این بازی را معمولی انجام دهید، اما نبرد، جمع‌آوری و ارتقاء سطح پوکی مون می‌تواند ، ساعت‌ها سرگرمی را برای شما به ارمغان بیاورد.

به وسیله سطوح مختلف چالش‌های موجود در این بازی، هم بازیکنان تازه‌کار و هم حرفه‌ای‌ها می‌توانند از آن لذت ببرند. تنها کاری که در این بازی باید انجام دهید این است که در منطقه پازل یک پوکی مون و مقصدش را انتخاب کرده و به صورت خودکار حرکات ترکیبی را اجرا کنید، هرکسی می‌تواند این بازی را انجام دهد! گیم‌پلی ساده بازی با جنبه‌های استراتژی چالش‌برانگیز ترکیب شده تا طیف وسیعی از بازیکنان را به خود جذب کند.

دانلود بازی پرطرفدار Pokémon Shuffle Mobile     دانلود بازی پرطرفدار Pokémon Shuffle Mobile

این بازی نمره 4.3 از 5 را از کاربران گوگل پلی گرفته  و تعداد یک تا پنج  میلیون دانلود را ثبت کرده است. این بازی برای آندروید و آی او اس ( آیفون و آیپاد) طراحی شده است که میتوانید از زیر دانلود کنید.



 • دانلود و مشخصات فایل

قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.         قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 66 مگابايت
نسخه: 1.6
نوع فایل: zip برای آندروید




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار