سومین جشنواره ملی شعر روی ریل انتظار با معرفی و تجلیل از نفرات برتر، به کار خود پایان داد.

معرفی برگزیدگان سومین جشنواره ملی شعر روی ریل انتظار
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان؛ آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری شعر روی ریل انتظار، با معرفی و تجلیل از نفرات و آثار برتر، در سالن شهید نظری فرهنگسرای فارسان به کار خود پایان داد.

این آیین اختتامیه با حضور مسئولین استانی و محلی، پیشکسوتان عرصه شعر و ادب، هنرمندان و هنردوستان سراسر کشور برگزار شد.

نفرات برگزیده و تقدیری این جشنواره به شرح ذیل اعلام شد:

نفرات برگزیده اول تا سوم بخش انتظار، به ترتیب محمدحسین مهدویان از قم، دادیار حامدی از مازندران، و آرزو سبزوار از چهارمحال و بختیاری، و تقدیری این بخش مریم آرام از چهارمحال و بختیاری بود که تندیس جشنواره، لوح سپاس و جایزه نقدی دریافت کردند.

نفرات برگزیده اول تا سوم بخش اجتماعی هم، علی اصغر شیری از قم، ایمان فرستاده از خراسان رضوی، و ندا صفری منجزی از خوزستان، و تقدیری این بخش هم محمد زارعی از استان مرکزی بود که تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی را از آن خود کردند.

در بخش تقدیر از پیشکسوتان عرصه شعر و ادب این جشنواره هم عباس کیقبادی از چهارمحال و بختیاری، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کرد.

گفتنی است: فراخوان سومین جشنواره ملی شعر روی ریل انتظار، مهرماه سال گذشته (1394) اعلام شد و در مجموع یک هزار و 620 اثر از 800 شاعر سراسر کشور و حتی خارج از کشور، آثار خود در موضوعات مهدویت، انتظار و شعر اجتماعی را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

اولین و دومین دوره جشنواره سراسری شعر «روی ریل انتظار» نیز در سال های 1391 و 1392 به میزبانی شهرستان فارسان برگزار شد.

فارسان، در فاصله 35 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار