رئیس هیئت تنیس لرستان بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه ورزش این استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اسد بیگی گفت: در بسیاری از استان های کشور ادارات تیم های ورزشی را مورد حمایت خود قرار می دهند که لازم است در استان ما نیز تدابیری اندیشیده شود و تیم های ورزشی مورد حمایت ادارات قرار بگیرند.

وی افزود: لازم است که حمایت از ورزش جز ملاکهای ارزیابی عملکرد مدیران استان قرار بگیرد.

رئیس هیئت تنیس لرستان گفت: همچنین لازم است که معافیت های مالیاتی برای بخش خصوصی که از ورزش حمایت می کنند به صورت کامل اجرا شود.

اسدبیگی عنوان کرد: متاسفانه علیرغم پیگیری های فراوان تا کنون این معافیت به صورت مطلوب برای بخش خصوصی دیده نشده است.

رئیس هیئت تکواندو لرستان نیز در این همایش از عدم جذب سرمایه گذار در حوزه ورزش استان انتقاد کرد و گفت: جای سرمایه گذاری در حوزه ورزش لرستان با توجه به استعدادها و ظرفیتهای این استان خالی است.

وفایی افزود: علیرغم اینکه استانداری و استاندار در بسیاری موارد به حمایت از تیم ها و هیئت های ورزشی می پردازند، لازم است از شرکتها و افرادی که برای سرمایه گذاری وارد لرستان می شوند خواسته شود که در امر ورزش استان هم سرمایه گذاری کنند.

وی گفت: ضرورت دارد که مسئولان استان برای اینکه حداقل ۲۰ تیم ورزشی که قابلیت حضور در لیگهای ورزشی را دارند، توسط بانک های خصوصی، شرکتهای دولتی و خصوصی در سال ۹۵ حمایت شوند.

رئیس هیئت تکواندو لرستان اقدام ورزش و جوانان لرستان در برگزاری مراسم تجلیل از جوانان نخبه و ورزشکار را بسیار مناسب و مفید عنوان کرد و گفت: چند سالی بود که این همایش ها در استان برگزار نشده بود که برگزاری این مراسم باعث دلگرمی ورزشکاران و جوانان استان می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.