سمینار مهارت های ورود به بازار کاردردانشگاه یزد برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سرفصل های سمینار:
زبان بدن
نیرنبرگ و كالرو دو محقق زبان بدن در تحقیقاتی كه از حالت انگشتان به هم گره شده انجام دادند به این نتیجه رسیدند كه این علامت ناكامی و یاس است و نشان می‌دهد كه شخص یك رفتار منفی را پنهان كرده و از بروز آن جلوگیری می‌كند.
 
این علامت شامل سه حالت اصلی می‌شود: انگشتان گره شده در مقابل صورت، دست‌ها در حال استراحت روی میز یا روی دامان (قسمت بین شكم و بازوها) در حالت نشسته و جلوی فاق در حالت ایستاده.
فن بیان
بامردم چگونه رابطه کلامی  بر قرار كنيم؟
 آغاز سخنان چگونه باشد كه جذّاب باشد؟ لحن گفتار، چه تأثيري بر مخاطب ما می گذارد؟ كلام، در چه صورت بر دل ها مي نشيند و مقبول طبع قرار می گيرد؟ اصلاً درباره چه چيز هايی بايد سخن گفت و از چه گفتاری و چگونه گفتاری بايد پرهيز كرد؟ چه روشی بر محبت و محبوبيت مي افزايد و چه شيوه اي ايجاد تنفّر مي كند؟

اينها همه، سوءال هايي است كه به «فن بیان» مربوط می شود و شيوه های كاميابی در كلام را بايد آموخت، تا از طريق رابطه گفتاری، هم دانسته ها و خواسته های خويش را بهتر بيان كرد، هم بر ديگران تأثير مثبت گذاشت و هم كلام را پل ارتباطی با ديگران ساخت.                        @ima_channel
اصول سخنوری
آیا می دانید؟
اولین ترس بزرگ دنیا؛ ترس از صحبت کردن در محافل عمومی است و دومین ترس بزرگ دنیاترس از مرگ است.
 در زندگي همه ما مواقعي وجود دارد که بايد در حضور چند نفر راجع به مسئله اي صحبت کنيم. ممکن است اين صحبت در جلسه يا کنفرانسي باشد که رسميت داشته باشد و ممکن هم هست که در يک جمع خانوادگي يا در محيط کار بخواهيم براي دوستان يا همکارانمان صحبت کنيم.
اگر مهارت هاي لازم را در اين زمينه داشته باشيم ، قطعاً روند کار با موفقيت بيشتری انجام مي شود و به نتايج بهتری مي رسيم.

سخنرانی در جمع برای اغلب افراد كار دشواری است.اگر مـی خـواهـیـد انـسـان موفـقی باشید، باید بر تكنیـكهـای سخنرانی تسلط کامل  پیدا نمایید.
تمامی این مباحث در ”سمینار مهارت های ورود به بازار کار دوشنبه۳خرداد ساعت۱۶الی۱۸در دانشگاه یزد-سالن شهیدمنتظرقائم برگزارمی شود.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.