یعلون: با شرکت در رقابت های نخست وزیری، به عرصه سیاسی باز می گردم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت پس از کناره گیری برای مدتی کوتاه، برای شرکت در رقابت های نخست وزیری، به عرصه سیاست باز می گردد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد موشه یعلون، که استعفای خود را از وزارت جنگ و کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در کنفرانسی خبری گفت: حاضر نیستم امنیت اسراییل را برای دعواهای سیاسی به مخاطره بیندازم. 

وی افزود: متاسفانه خود را در درگیریهای سختی با نتانیاهو درباره ارزش ها و اصول اسراییل یافتم. 

یعلون ادامه داد: تصمیم ندارم از سیاست خداحافظی کنم بلکه برای مدت کوتاهی کناره گیری می کنم و پس از آن برای رقابت بر سر نخست وزیری به میدان سیاست باز می گردم.

وی در ادامه با بیان اینکه در کابینه نتانیاهو در همه امور، موضوع امنیت شهروندان رژیم صهیونیستی در اولویت آخر قرار دارد ، گفت متاسفانه اشخاص افراطی بر کابینه و حزب لیکود خیمه زده اند.

یعلون بدون پاسخگویی به سوال خبرنگاران، کنفرانس خبری را ترک کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
امنیت ، واژه ای که در سرزمین های اشغالی نمی تواند مفهوم پیدا کند . این نقطه را را استکبار صهیونیستی برای ایجاد ناامنی اشغال کرده و مردم آن را هر روز به بهانه های مختلف کشتار می کند .
پس صحبت از امنیت آن هم در سرزمین های اشغال شده توسط صهیونیست های جنایتکار و ضد بشر ، حرف خنده داری است که از دهان دلقکی مثل موشه یعلون شنیده می شود . سر دزد ی ها دعوا دارند ، اسمش را می گذارند امنیت !!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
این یارو یلعونه یا ملعون؟؟؟
آخرین اخبار