خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: بهائیت نطفه‌ایست که استکبار آن ها را در دنیای اسلام کاشت.

بهائیت نطفه‌ای است که استکبار در دنیای اسلام کاشتبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های امروز (31اردیبهشت) با اشاره به فرقه ضاله بهائیت اظهار داشت: ابتدا قرار بود که مرکز این ها در فلسطین باشد اما آنقدر آلوده بودند که نتوانستند در آنجا کاری از پیش ببرند.

وی افزود: این ها برای اینکه مزاحمتی برای کشورهای اسلامی ایجاد کنند، در قالب صهیونیسم و با قرارگرفتن زیر پوشش و نام یهود و تورات، تلاش داشتند تا کارهای خود را جلو بروند در حالی که ربطی به یهود و تورات ندارند.

ایت الله امامی کاشانی با بیان اینکه بهائیت ملتی دروغین هستند گفت: این ها نطفه ای کثیف هستند که استکبار آن ها را در دنیای اسلام کاشت.

وی ادامه داد: استعمار فکر کرد که جمعی را بیاورد که اسمی داشته باشد ولذا بهائیان را به نام صهیونیست ها آوردند.

آیت الله امامی کاشانی تاکید کرد: بهائیان می خواهند خودشان را به نام آزادی معرفی کنند. کدام کشور و قانون اساسی اجازه می دهد تا دشمن در کشورش زندگی کند.

وی با اشاره به رفتار آمریکا با فرقه داوودیه در دوران بوش پدر گفت: در آمریکا فرقه ای به نام داوودیه وجود داشت که حرف شان این بود که حضرت مسیح روزی بازخواهد گشت و ما منتظریم. به همین دلیل جمعیتی را بسیج کردند و بالای تپه ها بردند.

آیت الله امامی کاشانی افزود: دولت بوش در سال 1993این ها را تحمل نکرد و بزرگان آن ها را به توپ بست و بعدها گفت که این ها خودکشی کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از مجلس به دلیل ملزم کردن دولت در دریافت غرامت از آمریکا گفت: مجلس مصوبه ای را تصویب کرده تا دولت غرامات مادی و معنوی که آمریکا به ایران وارد آورده را پیگیری کند. امیدواریم که دولت با اقتدار و آن طور که می تواند و به صلاح می داند، این قانون را جلو ببرد.

آیت الله امامی کاشانی در ادامه با اشاره به مساله ایران هراسی و اسلام هراسی توسط استکبار و آمریکا گفت: البته این مسائل کف روی آب است و از بین می رود. با ظهور حضرت ولی عصر(عج)همه این سر و صداها خاموش خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت مسلمانان تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانان او، بساطی را در عراق، سوریه، لبنان و یمن به پا کرده اند و از اراذل و اوباش داعش که نام اسلام را روی خود گذاشته اند، حمایت می کنند که مقابله با این ها، بیداری می خواهد و بحمدالله ملت ایران بیدار است.

آیت الله امامی کاشانی با بیان اینکه جهان اسلام باید به حاکمان مزدور دست رد بزند گفت: مسلمانان در جهان باید با وحدت کلمه، با یکدیگر هماهنگ باشند و نباید در برابر تکفیر و داعش سکوت کنند.

وی با بیان اینکه این سکوت کاری غلط است خاطرنشان کرد: مسلمانان باید قیام کرده و حاکمان پلید را عقب بزنند. این حاکمان با پول خودشان مسلح می شوند. صهیونیست با توطئه و نقشه دارد این ها را این طرف و آن طرف می برد و آمریکا هم با آن قدرتی که دارد در حال حمایت است و عربستان هم پول می دهد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در پایان ابراز کرد: ملت ایران بایستی به امنیت و انسجام خود اهمیت بدهد. مبادا کاری و حرکتی در وحدت و امامت امت، رخنه و ضعف ایجاد کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار