قهرمان المپیک 2012 لندن گفت:با توجه به شرایطی تیمی خوبی که داریم قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی را تقدیم همشهریان خوبم خواهیم کرد.

امید نوروزی در گفتگو خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛با بیان این مطلب افزود:اردوی بسیار خوبی را در شیراز پشت سر گذاشتیم و همه بچه ها با انجام تمریناتی که داشتند در وضعیت آمادگی مطلوبی قرار دارند به همین منظور همه چیز برای قهرمانی در شیراز مهیاست.
وی درباره وضعیت فنی و جسمی خودش گفت:چندین ماه است که به صورت شبانه روز تمرین می کنم و خوشبختانه وضعیت خوبی دارم فقط همان آسیب دیدگی های قدیمی برخی اوقات کمی اذیتم می کنم که البته به این شرایط عادم کردم و در مجموع با همه توانم خود را برای المپیک آماده می کنم.
دارنده دو مدال طلا و نقره جهان درباره این سوال که شرایط و امکانات اردوهای تیم ملی چطور است گفت:ببینید شرایط به طور نسبی خوب است اما کشتی ورزش اول کشور است که ورزشکارانش شانس بسیار زیادی برای کسب مدال در المپیک دارند درنتیجه امکانات هم باید متناسب با جایگاه این رشته باشد که امیدوارم در این مدت کوتاه باقی مانده تا المپیک مسوولین نگاه ویژه تری به رشته های المپیکی داشته باشند.
نوروزی درباره این که برای المپیک چه برنامه ای دارد نیز گفت:اگر کادر فنی صلاح بداند و شرایط طوری پیش رود که در المپیک کشتی بگیرم به طور حتم از این رویداد بزرگ فقط خوشرنگترین مدال که طلا باشد را می خواهم و برای رسیدن به هدفم با همه وجود تلاش می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
Ali
آخرین اخبار