نماینده اردبیل خطاب به دشمنان نظام جمهوری اسلامی گفت: ایران می تواند گلوی دشمنان خود را در جای‌جای جهان بفشارد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، جواد صبور آقچه کندی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: مردم ایران از فرهنگ حسینی الگو می‌گیرند و در راه پاسداشت از نظام و انقلاب از هرگونه جانبازی و شهادت طلبی دریغ نمی‌کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی خطاب به مقامات جمهوری آذربایجان افزود: از سرنوشت رژیم کمونیستی اتحاد جماهیر شوروی، آتاتورک در ترکیه و رضاخان میرپنج در ایران عبرت بگیرید ودر غير اينصورت آذربایجان نیز در بهار اسلامی فضای جدیدی را تجربه خواهد کرد و مردم بر طاغوت‌های کفرپیشه چیره می‌شوند.

وی با یادآوری فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری ادامه داد: پیدا کردن راه درست و پایداری در مسیر اسلام ناب محمدی تنها با تأسی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت امکان پذیر است وگرنه سرنوشت افراد به گمراهی و ضلالت منتهی می شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی تأکید کرد: علاوه بر تنگه هرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گلوی شما را در جای جای جهان به ویژه آمریکای لاتین خواهند فشرد همانطور که مانور نیروی دریایی ارتش در شمال اقیانوس هند لرزه به جانتان انداخت.

وی درباره مسائل حوزه انتخابیه خود نیز یادآور شد: تأمین آب کشاورزی، سرمایه گذاری در بخش اکتشاف و استخراج نفت و آغاز کار پتروشیمی اردبیل از جمله نکاتی است که مسئولان اجرایی باید به آنها توجه ویژه‌ای مبذول دارند./س2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۱۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
درود و خسته نباشی خدمت همه دریادلان غیور و شجاع دل نیرو دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران...انشالله همیشه شاد و موفق باشین...
آخرین اخبار