رییس دانشگاه آزاد از جذب چند هزار نفری هیات علمی در این دانشگاه وارائه 700محصول تجاری سازی شده خبر داد .

 میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:محصولات ناشی از پژوهش در دانشگاه آزاد حدود 700محصول عرضه شده که مورد تجازی سازی قرار گرفته است و تعداد شرکت های دانش بنیانی که در دانشگاه آزاد قرار گرفته اند در حال حاضر 720 شرکت و مراکز رشد نیز شامل 85 مرکز هستند که در سراسر کشور مستقر شدند.

وی افزود:شرکت های دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از وام های ارزان قیمت بهره‌مند شوند و در این راستا تولیدات خوبی را در زمینه تبدیل علم به ثروت داشته باشند.

میرزاده ادامه داد: درسامانه ساها حدود 7600 آزمایشگاه و 3400 کارگاه در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که پشتیبان اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی است. 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد:طرح ساها تنها مختص به دانشجویان دانشگاه آزاد نیست بلکه تمامی پژوهشگران از اقصی نقاط کشور می توانند از این سامانه استفاده کنند،و افراد می توانند با توجه به تعرفه هایی که در سایت درج شده است ،خدمات مورد نیاز را سفارش دهند و پاسخ خود را ظرف کوتاه ترین زمان دریافت کنند.

میرزاده اظهار کرد:دانشگاه آزاد برنامه ای را در نظر گرفته است که 20هزار نفر هیات علمی که دارای مدرک دکتری هستند جذب کند و خوشبختانه 11هزار نفر تا خرداد سال جاری انجام خواهد شد و بقیه افراد در سال های آتی جذب خواهند شد در نتیجه جذب هیات علمی در کنار طرح ساها و توسعه  شهرک های شفا و مراکز رشد باعث پیشرفت اقتصاد دانش بنیان خواهد شد.

وی در پایان بیان داشت:در حال حاضر ما حدود 400شعبه در سراسر کشور داریم که شامل یک میلیون و 320 هزار دانشجو می باشد که حدود 37درصد دانشجویان کل کشور را شامل می شوند هم چنین بیش از 70 هزار هیات علمی به عنوان گنجینه بزرگ علمی در دانشگاه آزاد با ما همکاری می کنند که نیمی از آنها اساتید تمام وقت و بقیه جز استادان دولتی هستند که در این دانشگاه تدریس می کنند.




برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
جذب هیات علمی در رشته های فنی مهندسی, دندانپزشکی
آخرین اخبار