زاهدی در جشن 3 سالگی دکتر سلام:

برخی در مجلس به دنبال تطمیع کمیسیون برجام بودند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برخی در مجلس به دنبال تطمیع کمیسیون برجام بودند که ما البته گزارش دقیق را درباره برجام بیان کردیم.

برخی در مجلس به دنبال تطمیع کمیسیون برجام بودندبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "محمدمهدی زاهدی" نماینده مجلس شورای اسلامی در سومین مراسم سالگرد جشنواره طنز دکتر سلام که در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد، با اشاره به این که فرزندان انقلاب محکم ایستادند عنوان داشت: برخی در مجلس به دنبال تطمیع کمیسیون برجام بودند که ما البته گزارش دقیق را درباره برجام بیان کردیم.
 
وی ادامه داد: استکبار سیستمی را پیش‌بینی کرده  بود که براساس آن تا در عمق استحکامات امنیتی ما پیش برود و ما اجازه ندادیم.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین زمینه یکی از همین افراد در کمیسیون برجام گفت که چه اشکالی دارد آن‌ها بیایند و تأسیسات را بازدید کنند و این تا چه اندازه باعث تحقیر ما شد.
 
 در ادامه "ابراهیم کارخانه‌ای" رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به بیش از هزار صفحه مصاحبه خود درباره برجام بیان داشت: آن چه بیش از همه برای من جانکاه بود بندهای 36 و 37 برجام به نام «ماشه تفنگ» است که اگر ما از 1+5 به شورای امنیت شکایت کنیم و شورا تا 30 روز به آن رسیدگی نکند خود به خود تمام قطعنامه‌ها و تحریم‌ها بازمی‌گردد.

انتهای پیام/

 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار