دانش آموزان چناران در رقابت های ورزشی استان خراسان خوش درخشیدند و 14 رتبه برتر این مسابقات را از آن خود کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، رییس اداره آموزش و پرورش چناران گفت : دانش آموزان چنارانی در مسابقات ورزشی مرحله استانی، موفق به کسب ۱۴رتبه برتر شدند.

تاج نیا با اشاره به شرکت کنندگان در این مرحله گفت ، در ابتدای این مسابقات، حدود ۷۰ درصد کل دانش آموزان، در مرحله آموزشگاهی، در مدارس با هم رقابت کردند که از این بین، ۲ هزار و ۳۳۰ دانش آموز به مرحله شهرستانی راه یافتند.

وی گفت: در مرحله شهرستانی نیز دانش آموزان چناران در قالب تیمی و انفرادی در رشته های دوی صحرانوردی ، فوتبال ، فوتسال، تنیس روی میز ، شطرنج ، دوچرخه سواری ، والیبال ، هندبال ، فوتسال، بازی های بومی و محلی در طول سال تحصیلی، در سه دوره تحصیلی به رقابت پرداختند .

رییس اداره آموزش و پرورش چناران افزود: دانش آموزان چناران در مرحله استانی در قالب ۱۱ تیم ، متشکل از هفت تیم پسران و چهار تیم دختران در این مسابقات ورزشی حضور یافتند و موفق به کسب ۱۴ عنوان برتر استانی شدند.

تاج نیا با اشاره به کسب ۲ مقام دومی و پنج مقام سومی توسط کشتیگیران نونهال و خردسال، اظهار داشت: در رشته کشتی پهلوانی نیز دانش آموزان چناران خوش درخشیدند و حائز یک رتبه دومی شدند.

وی به کسب کاپ اخلاق هندبال توسط تیم هندبال دختران شهرستان چناران اشاره کرد و گفت: در رشته طناب زنی نیز یک رتبه سومی نصیب دانش آموزان چناران شده است.

رییس اداره آموزش و پرورش چناران افزود: همچنین در جشنواره نوجوان سالم و مسمویت ها در حوزه بهداشت، چهار رتبه اول استان توسط دانش آموزان دختر چناران کسب شده است .

تاج نیا ابراز امیدواری کرد که در آینده با برنامه ریزی و تلاش بیشتر مربیان محترم تربیت بدنی، شاهد شکوفایی بیشتر دانش آموزان در حوزه ورزش و سلامت باشیم .

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.