معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد گفت: از حدود 2 هزار و 337 پرونده که در 26 زمینه بررسی شد 72 محصول در این جشنواره معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره فرهیختگان که امروز مصادف با سی و چهارمین سالگرد تأسیس این دانشگاه در محل سازمان مرکزی برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه پاسداشت و بزرگداشت پژوهشگران برتر و ایجاد انگیزه بین مخترعان و نوآوران است.

وی تصریح کرد: محصولات این جشنواره در سه سطح واحد، استان و سازمان مرکزی ارزیابی شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد با بیان اینکه تنها دو مورد واجد شرایط دریافت جایزه ویژه امام خمینی هستند، ادامه داد: به دلیل استانداردهای ویژه تنها جایزه نقره و برنز در این جشنواره اهدا می‌شود.

واشقانی با بیان اینکه در کل 2 هزار و 337 پرونده در 26 زمینه بررسی شده است که تنها 72 مورد آن در این جشنواره معرفی می‌شود، تصریح کرد: در مجموع 20 استان و دو واحد جامع مستقل در این جشنواره حضور داشتند که استان اصفهان با 20 مورد مختلف جایزه نخست و استان تهران با 15 مورد جایگاه دوم را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: موضوعات این جشنواره بر محورهای پژوهشگر، مجله، رساله، پایان نامه، مرکز رشد، مجتمع آزمایشگاهی، کتاب و سما استوار است.

واشقانی گفت: تعداد 500 محصول از استان‌های مختلف برای ارائه در این نمایشگاه معرفی شده است علاوه بر آن در این جشنواره از 34 محصول فناورانه دانشگاه آزاد نیز رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار