موسوی تبریزی در گردهمایی میزهای استانی و شوراهای اصلاح طلبان:

"عارف" عامل پیروزی روحانی در انتخابات 92/ زیرپاگذاشتن یک قانون زیر پاگذاشتن حق همه ملت است

رئیس پیشین هماهنگی احزاب اصلاح طلب گفت: یکی از کارهایی که موجب پیروزی روحانی در انتخابات 92 شد گذشت آقای عارف بود.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگارن جوان؛ حجت‌‌الاسلام موسوی تبریزی در گردهمایی میزهای استانی و شوراهای اصلاح طلبان سراسر کشور که صبح امروز در تالار نیایش برگزار شد اظهار داشت: هر جایی که بشر با اتحاد حرکت کرده به نتیجه مطلوبی رسیده است بعنوان مثال یک جایی با هم حرکت کردیم علیه حوزه شاهنشاهی، جایی دیگر علیه صدام و همچنین در برابر یک جریان تحت عنوان منافقین که از داعشی‌های امروز بدتر بودند لذا هر جایی که اتحاد وجود داشته باشد نتایج عالی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه جنایت‌های غیر بیت‌المالی و تهی شدن از فرهنگ و اخلاق در کشور اسلامی سبب وارد شدن ضرر و زیان است افزود: تنها در مسائل مالی نبود که زیان کردیم بلکه در مسئله ارزش‌ها بود که از بین رفت.

رئیس پیشین هماهنگی احزاب اصلاح طلب گفت: گاهی خودخواهی‌ها سبب ایجاد ضرر می‌شود که ما این خودخواهی‌ها را درسال 84 و 88 شاهد بودیم.

موسوی تبریزی افزود: یکی از کارهایی که موجب پیروزی روحانی در انتخابات 92 شد گذشت آقای عارف بود.

وی با بیان اینکه مردم تغییر را می‌خواستند اظهار داشت: طبق قانون حق ندارند بگویند که انتخابات باید میان دوره‌ای باشد و این به معنی این نیست که ما از حق قبلی (مینو خالقی) بگذریم و نمایندگان در بررسی قانون توجه کنند و این صرفا حق یک خانم نیست بلکه حق کل کشور است و زیر پا گذاشتن یک قانون زیر پا گذاشتن حق همه ملت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار