سامانه ارسال گزارش به مدیریت نظارت عالیه و ارزیابی عملکرد شورای اسلامی شهر به منظور بررسی شکایات شهروندان و کارکنان شهرداری درحوزه های مختلف راه اندازی شد

راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات در شورای شهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، مدیر نظارت عالیه و ارزیابی عملکرد شورای اسلامی شهر مشهد در این رابطه اظهار کرد: این سامانه به منظور ارتباط آسان شهروندان و کارکنان شهرداری مشهد جهت ارائه گزارش تخلفات، سوء جریانات و برخورد با قانون شکنان در شورای شهر ایجاد شده است.

محمد یوسف پیروی افزود: متقاضیان می‌توانند با ارائه اطلاعات و گزارش های خود به شورای شهر در راستای کمک به سلامت کاری، اجرای عدالت رفتاری، ارتقای شخصیت سازمانی، افزایش خدمت رسانی در مدیریت شهری، گام بردارند.

مدیر نظارت عالیه شورا گفت: از آنجا که بسیاری از اشخاص به لحاظ معذوریت، قادر به حضور در شورای شهر نیستند می توانند بدون دغدغه وبا محرمانه ماندن اطلاعات ارسال شده از سامانه مذکور استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: شهروندان نیز می‌توانند در راستای مدیریت زمان و هزینه و جلوگیری از رفت و آمدهای غیر ضرور که در ادارات باعث ناراحتی و بعضاً سرگردانی می شود ،گزارش های خود را از مسیر این سامانه به مدیریت نظارت عالیه شورای شهر ارسال نمایند.

 پیروی خاطرنشان کرد:شهروندان و کارکنان شهرداری مشهد می توانند برای ارسال گزارش خود از طریق تارنمای اینترنتی به نشانی shora.mashhad.ir مراجعه کرده و گزارش خود به همراه مستندات را برای بررسی به این مدیریت ارسال نمایند.

انتهای پیام//

جاودانی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.