وزارت خارجه آلمان در اقدامی همسو با سیاست‌های واشینگتن و تل‌آویو برگزاری مسابقات کاریکاتور هولوکاست در ایران را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از آسوشیتدپرس،  وزارت خارجه آلمان امروز (چهارشنبه) برگزاری مسابقات کاریکاتور هولوکاست در ایران را محکوم کرد.

آلمان با محکوم کردن مسابقات کاریکاتور هولوکاست در ایران می‌گوید که چنین موردی نشان از عمق نفرت و اختلاف در خاورمیانه دارد.

 «مارتین شافر» سخنگوی وزارت خارجه آلمان گفت: مرگ ۶ میلیون مرد و زن و کودک  در هولوکاست که ما  آلمانی‌ها نسبت به آن احساس گناه و مسئولیت پذیری می‌کنیم، نباید به تمسخر گرفته شود.

شافر گفت :«فرانک اشتاین مایر»  وزیر خارجه آلمان حین دیدار فوریه سال جاری به تهران آشکارا اعلام کرد که نباید چنین مسابقه‌ای برگزار شود، اما با تاسف این رویداد برگزار شد.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
چراوقتی به پیامبرنورورحمت وکتاب قران توهین میکنید ان راازادی بیان میدانید ولی وقتی پای رژیم جعلی صهیونستی وهولوکاست وسط میاد براشفته میشوید.این رژیم کودک کش انقدر ادم کشته که شماغربی هاخفه خون گرفته اید.باباشمایه کشور قدرتمندهستید اینقدر ذلیل این عجوزهانشید.درودبرحزب الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
چطور کاریکاتور پیامبر تمسخر نیست !!
آخرین اخبار