مدیرعامل تیم فوتسال منصوری قرچک گفت:مسئولان برای تیم ملی وتاسیسات دریایی چه برنامه ریزی کردند که حالا انگشت اتهام بی برنامگی و منفعت گرایی به سمت هیات رئیسه فوتسال می‌گیرند.

آقایان در برنامه ریزی چه گلی به سر ما زده اند؟/ فرافکنی دوستان برای توجیه شکست احتمالی استکریم منصوری مدیرعامل و مالک تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ؛اعلام کرد : پس از تصمیم گیری درمورد تاریخ برگزاری لیگ برتر فوتسال از هر گوشه صدای اعتراض به گوش می‌رسد و هیچکس با مشاهده شرایط سخن نمی‌گوید.
جلسه هیات رئیسه ای که در نیمه نخست اردیبهشت ماه با حضور نماینده تیم ملی وتاسیسات دریایی به منظور بسته شدن راه همین حواشی بود که شاهدش هستیم.درهمان جلسه مقرر شد که لیگ برتر دربازه زمانی 6تا16 مرداد ماه آغاز می‌شود و ناظم‌الشریعه و رمضانی هم با این تاریخ موافقت کردند.نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که چنین هجمه‌ای متوجه هیات رئیسه است.
از هرشخصی بپرسید برگزاری لیگ دراین تاریخ عاقلانه نیست زیرا تعطیلی 70 روزه رقابت‌ها در شرایطی که باشگاه متحمل فشار وهزینه می‌شوند،انصاف وعقلانی نیست اما بازهم به خاطر مساعدت با تیم ملی صدایمان در نیامد وبر خلاف میل با شروع لیگ موافقت کردیم.اما سرمربی تیم ملی نسبت به این تصمیم واکنش نشان می‌دهند.
مگر همین آقا نبود که در جلسه هم اندیشی در خصوص تاریخ آغاز لیگ موافقتش را با این بازه زمانی اعلام کرد؟
وی افزود:تیم ملی در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد وملی پوشان را با یک برنامه تمرینی راهی خانه می کند،اردوها پشت سر هم لغو می‌شوند و رقبای  تدارکاتی یکی پس از دیگری برنامه ها را تغییر می‌دهند.
از سوی دیگر در باشگاه تاسیسات تمرینات به تازگی شروع شده،هنوز یارگیری ادامه دارد ومشخص نیست در چه زمانی تمرینات با تمام مهره ها برگزار شودوآن هم برای تیمی که راهی رقابت های جهانی وآسیایی است.با این همه اتفاقهای گل بلبل همه برای هیات رئیسه چنگال چنگال تیز می‌کنند. با این رفتار چنین ذهنیتی ایحاد می‌شود که آقایان به دلیل پر رنگ شدن،مرکز توجه قرارگرفتن این کار را انجام می‌دهند یا اینکه می‌دانند نتیجه مطلوبی نمی‌گیرند ومی‌خواهند گناه آنرا از طلا به گردن هیات رئیسه بیندازند.
منصوری در ادامه بیان داشت:اردوی تیم ملی به کیش به دلیل مسائل مالی لغو می‌شود وهیچکس به فکر حضورمان در جام جهانی نیست.اما زمانی‌که هیات رئیسه به دلیل رای 8 تیم از 11تیم رای به برگزاری لیگ برتر بعد از جام جهانی می‌دهندهمه به وجد می‌آیند،آنقدر لیگ ما بی برنامه است که تیم سقوط کرده به لیگ دسته اول نیز در مورد تاریخ شروع رقابت های لیگ برتر اظهار نظر می‌کند.
مالک تیم شهید منصوری  قرچک تصریح کرد:درخواست دارم هر کس قبل از انتقاد نگاهی هم به شرایط خودش بیندازد.اگر همه چیز مرتب بود وفقط هیات رئیسه مشکل داشت گردنمان از مو باریک تر است اما وقتی اردوی کیش از هزینه کم تا بازی دو میلیاردی با برزیل لغو می‌شود نباید هیات رئیسه را مقصر دانست.
تاکنون هرکاری برای همکاری با تیم ملی وتاسیسات دریایی انجام داده‌ایم امیدوارم منتقدان کمی انصاف پیشه کنند.
مسئولان شهری برای تیم دایه مهربان تر از مادرند
کریم منصوری در خصوص وضعیت تیم شهید منصوری قرچک اظهار داشت:هیچ برنامه ای در خصوص برنامه های مربوط به تیم تدوین نشده زیرا بقا درلیگ یا فروش امتیاز وضعیت مشخصی ندارد.
مسئولان استان به مدت 2 سال به ما قول همراهی دادند و هر روز ما را نادیده گرفتند و تمام برنامه هایمان را به هم ریختند.
در شروع کار دایه مهربان تر از مادر می‌شوندوبا هزار و یک قول مساعدت ما ار به رقابت ها می کشانند اما هنگام پرداخت یا عمل کردن به تعهدات ما رانمی‌شناسند.
این راه و رسم تیم داری نیست و به این مورد تن نمی‌دهم.
مشتری باشد طبق بندهای قانون عمل می‌کنم ودر صورتیکه بی مسئولیتی مدیران استان ادامه پیدا کند،امتیاز تیم را می‌فروشم.
به هیچکس بدهکار نیستم ودر برخی موارد به بازیکنان پرداخت زیادی هم داشتیم، پس مدیریت  می دانیم اما با این شرایط دیگر قادر به ادامه کار نیستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار