سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مقاومت منطقه و سوریه نشان داده که اهل کوتاه آمدن در مقابل فشارهای آمریکایی صهیونیستی نیستند.

سردار سرتیپ سید امیرمسعود جزایری سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تشکیل اتاق فکر سعودی آمریکایی مبنی بر انتخاب حلب به عنوان پایتخت گروه تروریستی جبهه‌النصره اظهار داشت: خطری بزرگ محور مقاومت را تهدید می‌کند و آن پیاده‌سازی راهبرد آمریکا مبتنی بر تجزیه‌ کشورهای اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم منطقه و دولت‌های آزاده نسبت به این راهبرد آمریکایی صهیونیستی هوشیار هستند و در عین حال مقاومت منطقه و مقاومت سوریه نشان داده است که اهل کوتاه آمدن در مقابل فشارهای آمریکایی _صهیونیستی نیستند و فشارهای بعضی مرتجعین منطقه‌ای روی آنها اثرگذار نیست.

سردار جزایری افزود: ما امیدواریم با مقاومتی که توسط مردم و دولت‌های منطقه صورت می‌گیرد این سیاست شیطانی دشمنان اسلام محقق نشود و قطعا دشمنان نیز در سیاست‌های شیطانی خود شکست خواهند خورد.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: با مقاومتی که دولت و ملت سوریه در کشورشان بر علیه جبهه آمریکایی و صهیونیستی انجام می‌دهند اجازه پیاده سازی راهبرد تجزیه سوریه را به آمریکایی‌ها نخواهند داد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار