نماینده صنعتگران شهرستان دزفول با بیان اینکه به دلیل مشکلات ایجاد شده روح بی تفاوتی تمام بخش صنعت را فرا گرفته است گفت: در حال حاضر تنها 20 درصد واحدهای صنعتی این شهرستان فعال می باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احیا پاشا بیان کرد: باید فضایی ایجاد کرد تا صنعتگر و تولید کننده عشق به کار و تولید داشته باشد.

وی افزود: باید مردم دزفول را تشویق کرد سرمایه و نقدینگی خود را وارد عرصه تولید کنند تا کشاورزان مجبور نباشند محصولات خود را در مزرعه رها کنند.

پاشا با انتقاد از بانک ها خاطرنشان کرد: باید سوال کرد چرا بانک ها پول را در جهت تولید به کار نمی گیرند.

نماینده صنعتگران شهرستان دزفول اظهار داشت: شاخص فلاکت از نظر اقتصادی با جمع تورم و نرخ بیکاری به دست می آید، به گونه ای که اگر جمع تورم و نرخ بیکاری بالاتر از 30 بود به فلاکت و بحران رسیده ایم.

احیا پاشا اذعان کرد: تولید به معنای تبدیل یک شی غیرقابل استفاده به شی قابل استفاده می باشد در حالی که در بازار کنونی همه چیز در بازار وجود دارد و هیچ تغییری در تولیدات ایجاد نمی شود که این به فقر در اقتصاد معروف است.

وی گفت: از سال ها پیش قرار بود صنایع تبدیلی در دزفول توسعه یابند اما تاکنون این صنایع در دزفول فعال نشده و معلوم نیست چه کسی باید به فریاد کشاورزان و صنعتگران برسد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.