با توجه به این‌که شغل ویسی مربیگری است، حق طبیعی‌ او است که راه حرفه‌ای را خودش برای خودش انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قائم‌مقام باشگاه استقلال‌خوزستان گفت: ویسی روز گذشته با مدیران باشگاه استقلال‌خوزستان مذاکره داشت و با هماهنگی مدیران‌مان امروز هم با باشگاه سپاهان مذاکره داشت.

علی پورکیانی بیان‌کرد: با توجه به این‌که شغل ویسی مربیگری است، حق طبیعی‌ او است که راه حرفه‌ای را خودش برای خودش انتخاب کند.

قائم‌مقام باشگاه استقلال‌خوزستان گفت: ما دوست داریم و آرزو می‌کنیم که در فصل بعدی هم در خدمت ویسی باشیم و هر چه خدا بخواهد همان می‌شود.

وی درباره این‌که به نظر می‌رسد ویسی از این تیم جدا خواهد شد، عنوان کرد: نمی‌دانم و او با مدیران باشگاه استقلال خوزستان صحبت داشته است و صحبت در این زمینه در حیطه کاری من نیست و  همه چیز در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

پورکیانی بیان داشت: استقلال خوزستان، باشگاهی فرهنگی ورزشی است و مدیران، بازیکنان و مربیان می‌آیند و می‌روند. به هرحال ویسی برای کار کردن، خوب و کار با او راحت بود. اگر او با مدیران ما برای ادامه همکاری به توافق برسد من هم بسیار خوشحال می‌شوم، در غیر این صورت هم برای او در هر تیمی که فعالیت خود را آغاز می‌کند، آرزوی موفقیت دارم.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.