مدیر سی و یکمین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - گفت: ورزشکاران 17 تیم خارجی شرکت کننده در این تور از نحوه میزبانی ایران رضایت کامل دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نظمی با بیان اینکه رضایتمندی تیم ها و میهمانان خارجی از میزبانی ایران در تور دوچرخه سواری یکی از اهداف مهم ما در این تور است، اظهار کرد: خوشبختانه این هدف تاکنون محقق شده که برای ورزش ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: یکی از اولویت های مهم ما در برگزاری تور دوچرخه سواری این است که تیم های خارجی با دیدگاه خوب و مثبت نسبت به ایران به کشورهای خود برگردند که در جلسه شب گذشته با مدیران تیم ها، آنها از میزبانی گرم ایرانی ها رضایت کامل داشتند.

نظمی با اشاره به مسیرهای شش گانه تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان، اظهار کرد: مسیر مرحله چهارم این تور در مسیر تبریز به سرعین یکی از زیباترین مسیرهای تور سی و یکم بود و مدیران شهری و همه عوامل درگیر در این مرحله همکاری بسیار خوبی داشتند.

17 تیم خارجی از چهار قاره جهان و چهار تیم از جمهوری اسلامی ایران در سی و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان تور حضور دارند و از بین 21 تیم خارجی و داخلی، یک تیم حرفه ای پروکنتینتال، 16 تیم باشگاهی نیمه حرفه ای و چهار تیم ملی حضور دارند.

سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از 24 اردیبهشت شروع شده و تا فردا ادامه دارد که رکاب زنان در مجموع یکهزار و چهار کیلومتر را در شش مرحله در مسیر استان های آذربایجان غربی ، اردبیل و آذربایجان شرقی رکاب می زنند.

امروز / سه شنبه/ مرحله پنجم تور در مسیر 180 کیلومتری سرعین به پیست اسکی سهند در تبریز در حال برگزاری است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار