سرمربی تیم ملی فوتوالی گفت : مسابقات تایلند با حضور برترین کشورهای آسیایی برگزار شد .

حاجی صفری: مسابقات فوتوالی تایلند فراتراز حدانتظار بودجعفرحاجی صفری در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،؛ گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در باره حضور تیم ملی فوتوالی ایران و کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات تصریح کرد : مسابقات فوتوالی آسیا به اعتقاد بازیکنان ومربیانی که در دوره قبل حضور داشتند از نظر فنی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و 9 کشور با 17 تیم در مسابقات شرکت کرده بودند .

وی افزود : مسابقات تایلند حکم کسب مجوز برای شرکت در رقابت های ورودی المپیک ریو را داشت که تیم ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی جواز حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک را به دست آورد.

سرمربی تیم ملی گفت : مسابقات در چهار گروه برگزار شد که تیم الف ایران درگروه یک با تیم های تایلند همگروه شد که  قرعه بسیار سختی بود چون فتوالی تایلند از قدرت های برتر آسیا است .

حاج صفری صفری ادامه داد : با درخشش تیم ایران در مسابقات تایلند جمیل کر به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد که با کسب این عناوین و افتخارات می توان به کسب سهمیه المپیک  در بازی های ساحلی امید وار بود .

وی درباره برنامه های تیم ملی گفت : پس از استراحت کوتاه تمرینات را آغاز می کنیم یک اردو خارجی و چند اردو داخلی در نظر گرفتیم که از لحاظ شرایط جوی با کشور برگزار مسابقات ساحلی نزدیک باشد .

وی در پایان اظهار کرد : در موفقیت تیم ملی فوتوالی رییس فدراسیون و رییس انجمن و دیگر مسئولان کمک بسیار کردند حتی زمین اختصاصی در اختیار تیم ملی قرار دادند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار