این طرح با هدف کمک به اقتصاد هنرمندان و رونق اقتصادی آثار هنری در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان با بیان اینکه جمعه‌بازار هنر هر هفته یک‌بار در سمنان برگزار می‌شود، گفت: در این بازار هنری آثار متنوع هنرمندان استان و از جمله هنرمندان هنرهای تجسمی و به‌ویژه تولیدات هنری در بخش‌های نقاشی، سفال و سرامیک، عکاسی و خوشنویسی و... عرضه می‌شود.
عباس دلارام با تجلیل از جایگاه هنر خوشنویسی در فرهنگ ایرانی- اسلامی از آن به‌عنوان هنری مقدس یاد کرد و گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی از آثار فاخر هنری در این بخش حمایت می‌کند.
وی از برنامه این اداره برای احداث و راه‌اندازی نگارخانه اختصاصی هنر خوشنویسی در سمنان خبر داد و گفت: این نگارخانه در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان راه‌اندازی می‌شود.
رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان با بیان اینکه یکی از شرایط فرهنگ و ارشاد برای راه‌اندازی نگارخانه اختصاصی هنر خوشنویسی، همکاری هنرمندان و عرضه پیوسته آثار هنری در این نگارخانه است، افزود: استان سمنان از ظرفیت بالایی در حوزه هنرهای تجسمی و از جمله خوشنویسی برخوردار است و لذا روشن نگاه داشتن چراغ این نگارخانه ضروری و انتظاری به‌جا است.
انتهای پیام/ه

برچسب ها: جمعه ، بازار ، سمنان ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار